اخبار داغ

رئیس بسیج رسانه استان یزد:

جشنواره هنری رسانه ای «قد قامت عشق» در یزد کلید خورد/هم‌افزایی «هنر و رسانه» استان یزد برای ترویج نماز

جشنواره هنری رسانه ای «قد قامت عشق» در یزد کلید خورد/هم‌افزایی «هنر و رسانه» استان یزد برای ترویج نماز
پارسائیان گفت: اولین جشنواره نماز قد قامت عشق در دو بخش هنر و رسانه از پمجم بهمن ماه آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد پارسائیان رئیس بسیج رسانه و رئیس بسیج هنرمندان استان یزد در حاشیه نشست جشنواره هنری رسانه ای قدقامت عشق در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: جشنواره نماز جشنواره ای در سطح استانی است که با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد و سپاه الغدیر استان یزد از امروز پنجم بهمن ماه فعالیت خود را اغاز می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

پارسائیان افزود: این جشنواره در دو بخش هنر و بخش رسانه برگزار می شود چراکه ظرفیت هنر در تولید محتوای و ظرفیت فضاسازی رسانه می تواند در کنار هم مسئله نماز را در استان دارالعباده یزد بیش از گذشته نمایان تر کند.

,

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد ابراز کرد: این اولین جشنواره قد قامت عشق در قالب استانی است و امیدواریم توفیق برگزاری هر ساله ان را در استان داشته باشیم چراکه هدفمان این است علاوه وظیفه ای که به عنوان وظیفه سازمانی بر دوش ما هست بتوانیم با اتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند در مسائلی مهمی چون نماز که مورد هجمه عظیم دشمن قرار گرفته است قدمی برداریم.

,

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر بینش در مسائل معنوی است تصریح کرد: وظیفه همه ما در قبال نماز در استانی که به دارالعباده مشهور است بسیار سنگین است و نباید برای تولید محتوا اثرگذار در این راستا کوتاهی کرد.

,

پارسائیان خاطر نشان کرد: هدف این است آثار فاخری که در بخش های هنر و رسانه تولید می شود در سطح عمومی مردم دیده شود و اثرگذار باشد و فضای شهر را با نماز عجین کند لذا این جشنواره در موضوعات نماز؛ اوج بندگی، نماز و سبک زندگی، نماز ظهر عاشورا، نماز و هشت سال دفاع مقدس کار خود را آغاز خواهد کرد.

,

وی افزود: با جلسات کارشناسی در بخش هنر 9 رشته مد نظر قرار گرفته است که نمایش خیابانی، ادبیات داستانی، سرود، خوشنویسی، عکس، فیلم کوتاه و انیمیشن، شعر، گرافیک و نقاشی و طراحی هستند.

,

رئیس بسیج رسانه عنوان کرد: با توجه به لزوم نهادینه شدن فرهنگ نماز در کودکان، بخش ویژه ای هم در این جشنواره برای کودکان در نظر گرفته شده است تا اثار ویژه این گروه سنی به صورت مجزا داروی و تقدیر شود.

,

وی تاکید کرد: رشته های شعر، داستان کوتاه، نقاشی و عکاسی با موبایل در بخش کودک جشنواره قد قامت عشق در نظر گرفته شده است.

,

پارسائیان در خصوص بخش رسانه جشنواره قد قامت عشق گفت: موضوعات و جوایز در بخش رسانه هم مانند بخش هنری است و بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر و مقاله، موشن گرافی را شامل می شود.

,

وی در خصوص نحوه ارسال آثار عنوان کرد: علاقه مندان برای اراسال آثار خود به دبیر خانه جشنواره می توانند آثار فاخر خود را در پیام رسان واتساپ به شماره 09304222099 و یا ایمیل جشنواره ارسال کنند.

,

رئیس بسیج هنرمندان استان آخرین فرصت ارسال اثار را سی ام بهمن ماه عنوان کرد و گفت: به دلیل فرصت کم احتمال تمدید شدن مهلت ارسال آثار بسیار کم است و آثار در رشته های مختلف در مدت ده روز داوری می شوند.

,

تمام آثار برگزیده با همکاری دستگاه ها به ویژه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد در سطح شهر ارائه خواهد شد مثلا سرودهای برگزیده و یا تئاتر خیابانی حتما در سطح شهر به اجرا در خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه