اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان:

بارش اخیر برف برای جبران کم‌آبی کافی نیست/ ۲۲۱ میلیون مترمکعب حجم آب موجود در پشت سدهای استان زنجان

بارش اخیر برف برای جبران کم‌آبی کافی نیست/ ۲۲۱ میلیون مترمکعب حجم آب موجود در پشت سدهای استان زنجان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه بارش اخیر برف، لازم بود اما کافی نیست، گفت: باید چندین مورد از این بارندگی‌ها باشد تا وضعیت بهبود پیدا کرده و کاستی‌های آب در استان جبران شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تهم، گلابر، کینه‌ورس و تالوار، سدهای شرکت آب منطقه‌ای زنجان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به وضعیت کلی سدهای شرکت آب منطقه‌ای زنجان از ابتدای مهر تا 2 بهمن سال جاری خاطرنشان کرد: مجموع ورودی سدهای استان طی مدت مذکور 8.48 میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 30.94 میلیون مترمکعب بود.

,

افشاری افزود: مجموع خروجی سدهای استان طی این مدت 13.71 میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 18.54 میلیون مترمکعب بود.

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: حجم آب موجود در سدهای استان در سال جاری تاکنون 221.9 میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 271.61 میلیون مترمکعب بود.

,

وی اظهار داشت: ظرفیت نهایی حجم مخازن سدهای استان زنجان در مجموع 716.52 میلیون مترمکعب است.

,

این مسئول با اشاره به بارش اخیر برف در استان خاطرنشان کرد: باید شکرگزار بارش برف باشیم اما باز هم میزان بارش نسبت به سال قبل، کمتر است.

,

افشاری با بیان اینکه بارش اخیر، دلیل بر عدم صرفه‌جویی در مصرف آب نیست، تصریح کرد: با وجود بارش سنگین برف طی هفته گذشته باز هم احتمال مواجهه با کم‌آبی در سال آینده وجود دارد.

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه این بارندگی، لازم بود اما کافی نیست، گفت: باید چندین مورد از این بارندگی‌ها باشد تا وضعیت بهبود پیدا کرده و کاستی‌های آب در استان جبران شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه