اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خبر داد

اعزام ۱۲۰ نفر از دانشجویان دوره شاگردان مکتب حاج قاسم به کرمان

اعزام ۱۲۰ نفر از دانشجویان دوره شاگردان مکتب حاج قاسم به کرمان
پوراسماعیل از اعزام ۱۲۰نفر از دانشجویان دوره شاگردان مکتب حاج قاسم به استان کرمان خبر داد و گفت:این دوره با هدف تبیین و تشریح مکتب حاج قاسم به جهت اثر بخشی و تحول افزایی در برنامه ها و اهداف پیش رو و به منظور تربیت جوانان مومن و انقلابی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ابراهیم پور اسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران از اعزام ۱۲۰نفر از دانشجویان دوره شاگردان مکتب حاج قاسم به استان کرمان خبر داد و گفت:این دوره با هدف تبیین و تشریح مکتب حاج قاسم به جهت اثر بخشی و تحول افزایی در برنامه ها و اهداف پیش رو و به منظور تربیت جوانان مومن و انقلابی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه تربیت راویان مکتب حاج قاسم از دیگر هدف های برگزاری این دوره بود افزود: این دوره آموزشی با عنوان شاگردان مکتب سلیمانی (شمس)نام گذاری شد و در آن دانشجویان با سبک زندگی اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و مدیریتی سردار دل ها آشنا می شوند.

,

پور اسماعیل گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نظامی محسوب نمی شود بلکه یک نماد و الگوی برتر برای جامعه به شمار می رود نمادی که امروز موجی از عاشقان و شیفتگان به ویژه مظلومین و مستضعفین در سراسر جهان را به گرد خود جمع کرده است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطر نشان کرد: مکتب حاج قاسم از سیره و ویژگی های زندگی فرمانده ای می گوید که نمونه یک انسان مومن انقلابی بود انسانی که تمام زندگی خود را وقف مردم و خدمت به بی پناهان عالم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه