اخبار داغ

با افت بیش از ۲۶ هزار واحدی؛

شاخص بورس در مرز نزول به ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد/ بورس همچنان در مدار سقوط

شاخص بورس در مرز نزول به ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد/ بورس همچنان در مدار سقوط
امروز سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه شاخص کل بازار بورس همچنان بر مدار نزول ماند و در نهایت با ۲۶ هزار و ۶۶۱ واحد کاهش، در مرز سقوط به ۱.۱ میلیون واحد قرار گرفت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه شاخص کل بازار بورس از ابتدای روز بر مدار نزول حرکت کرد به طوری که در نهایت با ۲۶ هزار و ۶۶۱ واحد کاهش، در مرز سقوط به ۱.۱ میلیون واحد قرار گرفت و در نهایت شاخص کل با افت ۲۶ هزار و ۶۶۱ واحدی، در جایگاه یک ‌میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن هم با ۶ هزار و ۹۰۸ واحد کاهش به ۳۱۷ هزار و ۶۶ واحد رسید و شاخص قیمت نیز با چهار ‌هزار و ۳۳۶ واحد افت به ۱۹۹ هزار و ۱۶ واحد رسید، در حالی که شاخص بازار اول، ۲۲ هزار و ۴۶۸ واحد و شاخص بازار دوم، ۴۴ هزار و ۵۹۱ واحد کاهش را ثبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

امروز در بازار بورس، بیش از ۶ میلیارد و ۳۴۵ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

, امروز در بازار بورس، بیش از ۶ میلیارد و ۳۴۵ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.,

نمادهای، موتوژن، پدیده شیمی، کارت اعتباری ایران کیش، لنت ترمز ایران، معادن منگنز ایران، کاشی پارس، آبسال و تامین سرمایه امین بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس را داشتند و در مقابل قابل، گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی پارس، نفت و گاز و پتروشیمی تامین، توسعه معادن و فلزات و پالایش نفت بندرعباس با بالاترین تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه بودند.

,

امروز در فرابورس شاخص بیش از ۲۸۹ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۶ هزار و ۹۵۴ واحد ثابت ماند.

, امروز در فرابورس شاخص بیش از ۲۸۹ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۶ هزار و ۹۵۴ واحد ثابت ماند.,

نمادهای توکاریل، فرآورده های غذایی و قند چهارمحال، توسعه سامانه نرم افزاری نگین، شیر پگاه آذربایجان شرقی و کلر پارس با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند و در مقابل آنها، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان ، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شرکت آهن و فولاد ارفع، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت لاوان، مجتمع جهان فولاد سیرجان، پتروشیمی مارون و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی بالاترین تاثیر منفی بر شاخص فرابورس را به ثبت رساندند.    

,

 

,

انتهای پیام/
نویسنده: کسری شریفی

,
, نویسنده: کسری شریفی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه