اخبار داغ

عابدزاده، نیازمند و انصاری‌فرد تا ۲ ساعت دیگر به تهران می‌رسند؛

خورشیدی: شرایط سخت فعلی در تاریخ تیم ملی فوتبال سابقه نداشته/ طارمی در دالامان شرایط بغرنجی دارد

خورشیدی: شرایط سخت فعلی در تاریخ تیم ملی فوتبال سابقه نداشته/ طارمی در دالامان شرایط بغرنجی دارد
سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهدی طارمی واقعاً شرایط بغرنجی دارد و اگر به اردو برسد، باید بدون تمرین مقابل تیم ملی عراق بازی کند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: واقعا چنان شرایط سختی را تجربه می‌کنیم که شاید در تاریخ تیم ملی بی‌سابقه بوده. با این حال تلاش می‌کنیم که پروتکل‌ها را رعایت کنیم و به دنبال این هستیم تا بازیکنانی که با تاخیر وارد اردوی تیم ملی شدند، وضعیت مناسبی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: امیر عابدزاده و پیام نیازمند باید ابتدا به پاریس رفته و سپس از مسیر دبی به ایران می‌آمدند. کریم انصاری‌فرد هم باید از آتن وارد دبی می‌شد تا سپس به تهران بیاید. فکر می‌کنم این ۳ نفر تا یکی دو ساعت دیگر به ما اضافه شوند. این بازیکنان باید تست PCR بدهند و بلافاصله در اتاق‌های‌شان در فاز قرنطینه بمانند.

,

خورشیدی درباره وضعیت مهدی طارمی عنوان داشت: مهدی طارمی واقعاً شرایط بغرنجی دارد. شهر دالامان فاصله زیادی با استانبول داشته و او اکنون در این شهر حضور دارد. زمانی که وی به این شهر رسید، ۷ ساعت در فرودگاه منتظر ماند. او وقتی به استانبول رسید، به دلیل شرایط جوی پروازش راهی دالامان شد و شرایط سختی را تجربه کرد. در کل اگر او به اردو برسد، باید بدون تمرین مقابل تیم ملی عراق بازی کند.

,

سرپرست تیم ملی فوتبال در پایان گفت: درباره سویه کرونا فعلا به ما چیزی نگفته‌اند اما بیشتر بیماری‌هایی که در این شرایط وارد بدن می‌شود، از نوع امیکرون است. امیدوار هستیم بقیه بچه‌ها در سلامتی کامل برای مسابقه آماده شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه