اخبار داغ

۱۰۶ نیروی گشت مراقبت منابع طبیعی در برزخ پرداخت حقوق؛

معاون توسعه نیروی انسانی منابع طبیعی کهگیلویه‌وبویراحمد: مطالبات نیروها تعیین تکلیف شد

معاون توسعه نیروی انسانی منابع طبیعی کهگیلویه‌وبویراحمد: مطالبات نیروها تعیین تکلیف شد
تعداد ۱۰۶ نیروی گشت مراقبت منابع طبیعی خواستار پرداخت مطالبات و تعیین تکلیف وضعیت قرار دادی خود شدند که دراین راستا معاون توسعه نیروی انسانی منابع طبیعی استان از تصمیم گیری در خصوص این مطالبات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تعداد 106  نیرو در قالب گشت مراقبت  که در بخش آتش سوزی جنگل ها، قاچاق هیزم، زغال، مبارزه با گونه گیاهی فعالیت دارند با بیان اینکه   از سال گذشته تا امروز هیچگونه حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند و در بیشتر مواقع وسایل موردنیاز خود را با هزینه شخصی  خریداری می کنند، عنوان کردند: بعد از  آتش سوزی ها در شهریورماه مال سال جاری قرار دادهای ما لغو شود و قرار دادهای جدید را به  ما نمی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این افراد در ادامه افزود: ما با بالگرد در آتش سوزی ها حضور پیدا می کردیم و اگر بالگرد سقوط می کرد در شرایطی که امروز اعلام می کنند قرار داد ندارید چه کسی پاسخگو بود.

,

این نیروها با بیان اینکه پیگیری ها و شکایات برای تعیین تکلیف وضعیتمان سرانجامی نداشته است، ادامه دادند: تهران از طریق نامه ای به استان اعلام کرده است حقوق آنها پرداخت شده است اما این موضوع هنوز برای ما محقق نشده است و پرداخت ها را به امروز و فردا موکول می کنند.

,

معاون توسعه نیروی انسانی منابع طبیعی استان در گفتگو با صبح زاگرس گفت: این نیروها تحت عنوان دیده بان به صورت موقت برای آتش سوزی و بحران ها به کارگیری شدند، در این راستا نه رابطه استخدامی و نه اینکه مجوز استخدام برای آنها وجود دارد.

,

نوریان با بیان اینکه طلب های این نیروها از سالیان قبل پرداخته شده است، گفت: این نیروها در مدت زمان سه ماهه آتش سوزی ها حضور داشتند و باید حق الزحمه آنها پرداخت شود از طرفی در زمان بحران ها مجوزی  توسط رئیس سازمان  به وسیله نیروهای مردمی، "ان جی اٌو ها" شوراها و بسیج داده شده است.

,

وی با بیان اینکه برای پرداخت مدت زمان سه ماهه این نیروها تصمیم گیری شده است، عنوان کرد: در گذشته با این افراد قرارداد تکی به صورت حجمی منعقد می شد اما دستگاه های نظارتی بر این موضوع ایراد وارد کردند که به شکل تکی امکان بستن قرار داد نیست.  

,

نورویان به تفاهمنامه سازمان جنگل ها با بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: اگر از طریق بسیج قرار داد بسته شد به وسیله این قرار داد می توان با آنها تسویه حساب کرد.

,

وی در پایان گفت: برای بکارگیری و جذب آزمون مد نظر است و نمره علمی ملاک قبولی افراد است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه