اخبار داغ

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه:

علمای اهل سنت با اراده محکم پاسخ ابهامات را بدهند

علمای اهل سنت با اراده محکم پاسخ ابهامات را بدهند
سردار مرتضوی گفت: امروز بسیاری ازحرکتهای تکفیری و خالی از منطق و خرد در بین فرق خودساخته درحال گسترش است که علمای اهل سنت باید با اراده محکم پاسخ ابهامات را بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در همایش علما و متنفذین شیعه و سنی زیرکوه، اظهار کرد: امروز بسیاری ازحرکتهای تکفیری و خالی از منطق و خرد در بین فرق خودساخته درحال گسترش است که علمای اهل سنت باید با اراده محکم پاسخ ابهامات را بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی عزت وسربلندی امروز کشور را مدیون خون شهدا وهمراهی مردم ومسئولان نظام دانست و افزود: این قدرت و اقتدار را امروز در کلام و تفسیر مقام معظم رهبری می‌بینیم.

,

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز تلاش دشمن این بوده که توان خود را بر سرزمینهایی که نظام اسلامی از نفوذ برخوردار است متمرکز کنند و ما نیز تلاش خود را برای دفاع وخنثی کردن توطئه دشمنان متمرکز کرده‌ایم.

,

مرتضوی گفت: تلاش دشمن این است که توسط خود فرق اسلامی به مردم آسیب وارد کند و امروز بسیاری ازحرکتهای تکفیری و خالی از منطق و خرد در بین فرق خودساخته درحال گسترش است که علمای اهل سنت باید با اراده محکم پاسخ ابهامات را بدهند.

,

وی اظهار کرد: تلاش دشمن این است که ما را از مشترکاتمان دور کند و هوشمندی لازم اینست که نگاهمان به رهبر عزیز باشد.

,

حجت الاسلام صباغیان، امام جمعه زیرکوه نیز در همایش علمای شیعه و سنی زیرکوه، تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب را وظیفه همه مردم و مسئولان دانست و گفت: حقیقتا امروز با شناختی که دشمن از توان دفاعی نیروهای مسلح ما دارد از جنگ سرد و سخت دیگر حرفی نمی زنند چرا که به قدرت متکی برمردم در نظام اسلامی واقفند.

,

وی افزود: امروز باید خودمان را مجهز به سلاح ایمان کنیم چرا که دشمن فرهنگ ما را نشانه رفته و باید با اتحاد در سایه نظام و انقلاب زندگی کنیم و خود را برای جنگ نرم دشمن اماده کنیم.

,

وی رزمایش اقتدار سپاه را حامل پیامهایی برای دشمنان دانست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه