اخبار داغ

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی خبر داد؛

افزایش ۱۸ درصدی ماموریت‌ها و امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی

افزایش ۱۸ درصدی ماموریت‌ها و امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی
عباسی گفت: تعداد ماموریت و امداد رسانی‌های انجام شده طی ۱۰ ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عباسی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۸۲ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای داریم که به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: همچنین در خراسان جنوبی دو دستگاه اتوبوس آمبولانس داریم که در بیرجند و نهبندان مستقر و آماده امداد رسانی به حوادث پر تلفات هستند.

,

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: در اورژانس هوایی بیرجند نیز یک دستگاه بالگرد فعالیت دارد که جهت امدادرسانی به حوادث خاص و صعب العبور در طول روز آماده خدمت رسانی است.

,

عباسی عنوان کرد: اکثر ماموریت های انجام شده توسط اورژانس مربوط به بیماران قلبی و تنفسی است.

,

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اورژانس استان به ۷۳ هزار و ۵۵۷ ماموریت اعزام شده که در این ماموریت‌ها به ۷۶ هزار و ۷۵۹ نفر  امدادرسانی شده است.

,

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته نیز اورژانس استان طی ۱۰ ماه به ۶۲ هزار و ۱۵۳ ماموریت اعزام شده که به ۶۴ هزار و ۹۳۳ نفر امدادرسانی کرده است.

,

عباسی بیان کرد: امدادرسانی اورژانس به تصادفات در ۱۰ ماهه امسال ۶ هزار و ۷۰۵ مورد بوده و در سال گذشته در این مدت نیز به ۵ هزار و ۹۳۴ تصادف امداد رسانی شده است.

,

وی افزود: امداد رسانی اورژانس خراسان جنوبی به موارد غیرتصادفی در ۱۰ ماهه امسال ۶۶ هزار و ۸۵۲ مورد بوده که در سال گذشته در این مدت به ۵۶ هزار و ۲۱۹ مورد غیر تصادفی خدمات رسانی شده است.

,

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در مجموع تعداد ماموریت و امداد رسانی‌های انجام شده طی ۱۰ ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

,

عباسی به طرح زمستانه اورژانس استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز پیش بینی های لازم برای تجهیز آمبولانس ها به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و سایر نکات ضروری انجام شده و تعدادی آمبولانس کمک دار آماده خدمت‌رسانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه