اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت به وعده‌های بورسی خود پایبند باشد

دولت به وعده‌های بورسی خود پایبند باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی گفت: یکی از وعده‌های دولت بهبود شرایط بورس است و انتظار ما این است که به این وعده مهم و اساسی عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهرا نیوز، اظهار داشت: دولت مردمی آقای رئیسی باید از اقشار و طبقات ضعیف جامعه حمایت کند و این یکی از وعده‌هایی بود که وی در انتخابات به مردم داده و انتظار می‌رود پای وعده‌های خود بماند.

وی گفت: در صحن مجلس هنگام دفاع از کلیات لایحه بودجه رئیس جمهور گفته بود که دولت به وعده‌های خود پایبند است و معیشت مردم خط قرمز دولت است. یکی از وعده‌های دولت بهبود شرایط بورس است و انتظار ما این است که به این وعده مهم و اساسی عمل کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم از اینکه هرروز سرمایه‌هایشان مقابل چشمانشان بسوزد و بی‌ارزش شود را دیگر نمی‌توانند تحمل کنند. بهبود شرایط بورس و بازگشت سرمایه مردم به ارزش قبلی یکی از مطالباتشان از دولت آقای رئیسی است که به این امید هم به او در انتخابات رأی داده‌اند.

موسوی سهام عدالت را دلگرم‌کننده اقشار ضعیف و متوسط دانست و در این باره گفت: دولت در راستای حمایت از اقشار ضعیف راه‌های و راهکارهای متفاوتی دارد. یکی از این راهکارهای ارزشمند کردن سهام عدالت است. سهام عدالت امید بسیاری از ایرانی‌هاست. درواقع بسیاری از ایرانی‌ها به این امید که سهامدار شرکتی شوند، سهام عدالت را ثبت‌نام کردند و بعد از سال‌ها صبر و تحمل که امروز ارزش پیدا کرده، انتظار می‌رود دولت از آنها حمایت کند، نه اینکه به حال خود رها شوند.

وی اضافه کرد: مثلاً دولت باید تدابیری را بیندیشد که مردم بتوانند به واسطه ارزش سهام عدالت کارت‌های اعتباری دریافت کنند یا وام دریافت کنند. همچنین علاوه بر این در سود شرکت‌ها که همه آنها در دوران تحریم سودساز بوده‌اند، سهیم باشند.

این نماینده مردم معتقد است: وقتی مردم به بانک مراجعه می‌کنند تا یک کارت اعتباری دریافت کنند، از آنها طلب ضامن می‌شود. اگر تدبیری اندیشیده شود که همین سهام عدالت به عنوان وثیقه مورد پذیرش قرار گیرد، به خودی خود به ارزش سهام عدالت چندین برابر افزوده می‌شود و ارزش پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهرا نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه