اخبار داغ

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان:

برنامه راهبردی فوتبال استان زنجان تدوین می‌شود/ رایزنی با صنعت و بخش خصوصی برای اسپانسری در فوتبال زنجان

برنامه راهبردی فوتبال استان زنجان تدوین می‌شود/ رایزنی با صنعت و بخش خصوصی برای اسپانسری در فوتبال زنجان
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هیئت فوتبال استان زنجان، گفت: برنامه راهبردی فوتبال استان زنجان تدوین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر بلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در چند مدت اخیر به دنبال این بوده‌ایم که با پیشکسوتان فوتبال و افراد مجرب در حوزه فوتبال ارتباط بگیرم و جلسات هم فکری برگزار کنیم، اظهار کرد: با مسئولان استانی جهت رفع مشکلات فوتبال استان جلساتی برگزار کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه به مسئولان برنامه‌هایی جهت حل مشکلات ارائه شده است، ابراز کرد: با صنعت جلسات مختلفی را برگزار کرده‌ایم.

,

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی هیئت فوتبال زنجان تدوین برنامه راهبردی برای فوتبال استان است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که بر اساس این برنامه راهبردی پیش برویم.

,

وی با اشاره به دیدار هیئت فوتبال استان زنجان با بخش خصوصی، عنوان کرد: رایزنی‌هایی با بخش خصوصی برای اسپانسری در فوتبال و فوتسال انجام شده است.

,

بلباسی با بیان اینکه آسیب‌شناسی مسائل فوتبال استان زنجان انجام شده است، ادامه داد: این آسیب‌شناسی‌ها در جلسه‌ای خدمت استاندار زنجان اعلام می‌شود تا راهکار مناسبی برای ساختار و برنامه‌های آینده فوتبال استان زنجان به دست آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه