اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان یزد:

مجموعه های فرهنگی یزد؛ به فعالیت‌های دانش بنیان و مهارت پایه ورود کنند

مجموعه های فرهنگی یزد؛ به فعالیت‌های دانش بنیان و مهارت پایه ورود کنند
دهشیری گفت: توجه به فعالیت های دانش بنیان و مهارت پایه از دیگر موضوعات است که باید مورد توجه مجموعه های فرهنگی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی کربلا در یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به نقش و جایگاه بنیان خانواده در رشد و بالندگی یک جامعه گفت: اولویت و ثمره فعالیت های مجموعه های فرهنگی باید تقویت بنیان خانواده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دهشیری بر لزوم هدفمند بودن فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و افزود: باید در فعالیت های فرهنگی به ظرفیت های دینی و بومی هر منطقه توجه ویژه ای صورت گیرد.

,

وی با بیان اینکه دشمنان اعتقادات و باورهای نسل جوان جامعه را نشانه گرفته اند اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه مشکلات فرهنگی است و تا این مشکلات حل نشود سایر مشکلات حل نخواهد شد .

,

دهشیری با اشاره به جنگ رسانه ای تصریح کرد: باید به دنبال حفظ اعتقادات و باورهای نسل جوان با فعالیت های فرهنگی جذاب و اثرگذار باشیم.

,

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: توجه به فعالیت های دانش بنیان و مهارت پایه از دیگر موضوعات است که باید مورد توجه مجموعه های فرهنگی قرار گیرد.

,

وی از اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه امروز جوانان یاد کرد و گفت: باید فعالیت های فرهنگی زمینه ای جهت ورود نوجوانان و جوانان به بازار کار باشد.

,

عالی ترین مقام قضائی استان اظهار داشت: دستگاه قضا از فعالیت ها و مجموعه های فرهنگی اثرگذار و با برنامه در استان حمایت خواهد کرد اما افزایش اثرگذاری چنین مجموعه هایی قطعا نیازمند حمایت دستگاه ها و متولیان فرهنگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه