اخبار داغ

سرپرست صمت بروجرد:

۴ پروژه صنعتی با ۱۱۶نفر اشتغالزایی در بروجرد افتتاح می‌شود

۴ پروژه صنعتی با ۱۱۶نفر اشتغالزایی در بروجرد افتتاح می‌شود
دالوند گفت: ۴ پروژه صنعتی با ۱۱۶ نفر اشتغالزایی دهه فجر امسال در بروجرد افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دالوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: همزمان با دهه فجر چهار پروژه صنعتی در بروجرد افتتاح می شود که با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال ۱۱۶ نفر فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: پروژه صنایع غذایی دامون زاگرس بروجرد یکی از پروژه هایی است که با یک میلیون و ۶۳۳ هزار و ۶۵۴ میلیون ریال اعتبار و با اشتغالزایی ۷۸ نفر همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد که در راستای تولید شیرخشک، خامه و پودر آب پنیر فعالیت می کند.

,

وی افزود: یکی دیگر از پروژه ها تولید محصولات بهداشتی است که برای این پروژه ۶۰ هزار و ۵۵۵ میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال برای ۱۵ نفر را فراهم کرده است.

,

سرپرست صمت بروجرد تصریح کرد: همچنین پروژه فراز علم توسعه با ۹ هزار و ۷۹۰ میلیون ریال اعتیار و با اشتغالزایی۱۴ نفر به بهره برداری می رسد که در زمینه تولید محافظ برقی لوازم خانگی، نمایشگر هشداردهنده دیجیتالی و گرافیکی خودرو فعالیت دارد.

,

دالوند بیان کرد: واحد تولید آسفالت چهارمین پروژه ای است که در این ایام به بهره برداری می رسد و میزان سرمایه گذاری این پروژه ۳۲ هزار و ۵۶۶ میلیون ریال هزینه شده و میزان اشتغالزایی این پروژه ۹ نفر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه