اخبار داغ

مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی البرز:

کرونا، گردش مالی اقتصادِ هنر را به صفر رساند/ برگزاری نمایشگاه نقاشی آنلاین "دنیای درون من" در کرج

کرونا، گردش مالی اقتصادِ هنر را به صفر رساند/ برگزاری نمایشگاه نقاشی آنلاین "دنیای درون من" در کرج
لیلا یحیی بیگی گفت: نمایشگاه نقاشی آنلاین با موضوع "دنیای درون من" برای گروه سنی ۴ تا ۱۶ سال در کرج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایشگاه نقاشی آنلاین با موضوع "دنیای درون من" برای گروه سنی ۴ تا ۱۶ سال در کرج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
لیلا یحیی بیگی مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی استان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مسلما همان طور که کرونا بر بیشتر فعالیت های اجتماعی و سیاسی تاثیر گذاشت، به مراکز فرهنگی هنری نیز ضربه بزرگی وارد شد و تقریبا چرخه فرهنگی و اقتصادی آن از حرکت باز ایستاد.
, تیتریک,
 
,
وی ادامه داد: در این ایام بیشتر گالری ها تعطیل بودند، زیرا نمی توانیم با آگاهی از مخاطرات غیر قابل جبران این پاندمی نسبت به سلامت خود و همنوعان مان بی تفاوت باشیم و همانند سابق نمایشگاه برگزار کنیم.
,
 
,
این مسئول افزود: با توجه به شرایط کرونایی باید موضوعی برای نمایشگاه انتخاب می‌شد تا کودکان و نوجوانان بتوانند حال و هوای خود را از پشت پنجره خانه‌هایشان ترسیم کنند.
,
 
,
مدیر رابط عمومی انجمن تصریح کرد: دنیای درون کودکان خیلی زیبا، روشن و جذاب است و نقاشی های آنها با مخاطبین حرف می زند.
,
 
,
بیگی تصریح کرد: تکنیک و ابعاد آثار نمایشگاه آزاد است و علاقمندان می توانند تا ۲۰ بهمن ماه نقاشی های خود را به پست الکترونیکی   bitaalizadeh۱۳۶۳gmail.com  یا شماره واتس‌اپ:۰۹۳۷۴۳۵۳۹۳۰ ارسال نمایند.
,
 
,
وی ادامه داد: فعالیت های هنری از جمله برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان زمینه‌ای نامحدود برای اکتشاف طبیعت، انسان ها، رنگ ها، شکل ها و هر لحظه آن است.
,
 
,
مدیر روابط عمومی افزود: هرگونه دخالت در کار هنری کودکان اعم از مدل، تعلیم سبک خاص، القای سلیقه و دید ویژه، سیر طبیعی تکامل هنر را در آنها برهم ریخته و قدرت خلاقیت را از بین می برد.
,
 
,
بیگی تاکید کرد: آثار کودکان زمانی ارزش هنری می‌یابد که شخصیت، اندیشه، احساس، دریافت و سبک کار واقعی آنان در اثرشان منعکس شود.
,
 
,
وی ادامه داد: کودکان بسیاری در البرز در حیطه هنر نقاشی فعالیت می کنند و تاکنون چهار دوره سالانه نقاشی کودک و نوجوان به همت انجمن تجسمی استان برگزار شده و امسال پنجمین دوره آن برگزار می شود.
,
 
,
بیگی در خاتمه خاطرنشان کرد: نمایشگاه آنلاین نقاشی کودک "دنیای درون من" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، انجمن تجسمی و اسپانسرینگ شرکت رنگ وستا اول اسفند ماه در گالری ماه زاد برگزار می شود.
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه