اخبار داغ

با دستور رئیس فدراسیون فوتبال پی‌گیر هستیم؛

خورشیدی: رایزنی‌های لازم برای پرواز هواپیمای شخصی به ترکیه صورت گرفت/ از تمام ظرفیت‌ها برای حضور طارمی در اردوی تیم ملی استفاده می‌کنیم

خورشیدی: رایزنی‌های لازم برای پرواز هواپیمای شخصی به ترکیه صورت گرفت/ از تمام ظرفیت‌ها برای حضور طارمی در اردوی تیم ملی استفاده می‌کنیم
سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رایزنی های لازم برای فرستادن هواپیمای شخصی صورت گرفت. اما متاسفانه کشور ترکیه وضعیت آب و هوایی مطلوبی ندارد و امکان نشستن هواپیما در فرودگاه های این کشور به سختی امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط مهدی طارمی اظهار داشت: ما از این اتفاق غیر قابل اجتناب و فورس ماژور ناراحتیم. خیلی دوست داشتیم مهدی طارمی را زودتر در کنار خودمان ببینیم. به همین علت رئیس فدراسیون فوتبال تاکید ویژه کرد که با توجه به ظرفیت ها و تمامی امکانات مقدمات حضور این بازیکن ارزشمند را در اردوی تیم ملی فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه گفت: حتی رایزنی های لازم برای فرستادن هواپیمای شخصی صورت گرفت. اما متاسفانه کشور ترکیه وضعیت آب و هوایی مطلوبی ندارد و امکان نشستن هواپیما در فرودگاه های این کشور به سختی امکان پذیر است. با این حال رییس فدراسیون با طارمی در تماس بوده و برای رفع مشکل و حضور وی تاکید ویژه ای دارد. ما هم لحظه به لحظه با این بازیکن در ارتباط هستیم و تمامی راه ها و مسیرها را برای حضور مهدی طارمی رصد می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه