اخبار داغ

بانوی فعال اصفهان: سعی دارم الگو های تراز انقلاب را به نسل جوان معرفی کنم

بانوی فعال اصفهان: سعی دارم الگو های تراز انقلاب را به نسل جوان معرفی کنم
همایش تجلیل از بانوان فعال و نخبه استان اصفهان برگزار شد که خبرنگار صاحب نیوز با دو تن از این بانوان فعال و نخبه گفت و گو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرف سیف الدینی  مشاور بانوان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  درحاشیه‌ همایش تجلیل از بانوان فعال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛  اظهار کرد: فعالیت‌هایی که من سال‌های متوالی انجام دادم بیشتر در زمینه بانوان مجاهد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد:  من سعی داشتم بیشتر در حوزه‌ جهادی تدوین و تالیف کتاب با موضوع خاطرات مادران و همسران شهدا ورود پیدا کنم و زمانی که وارد این عرصه شدم و آغاز به فعالیت کردم، متوجه شدم که چقدر  در این زمینه جای خاطرات مادران شهدا یا همسران آن‌ها برای معرفی الگوهایی به نسل جوان خالی است.

,

مشاور بانوان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  متذکر شد: در همین راستا تیم های جهادی را راه اندازی  و قرارگاه سبک زندگی درست و انقلابی راه اندازی کردیم، بر اساس منشور این قرارگاه و پازل هایی که در این قرارگاه طراحی شد  شروع به اجرای فعالیت‌های خودمان کردیم و هنوز هم  بیشتر در حوزه جهادی فعالیت های بانوان در استان اصفهان کار می کنیم و سعی دارم الگو های تراز انقلاب را به جامعه و نسل جوان معرفی کنم.

,

*پاس داشتن ادبیات فارسی رسالتی برای ایرانیان

, *پاس داشتن ادبیات فارسی رسالتی برای ایرانیان, *پاس داشتن ادبیات فارسی رسالتی برای ایرانیان,

فاطمه مجیری بانوی دانشجو فعال در عرصه ادبیات در حاشیه‌ همایش تجلیل از بانوان فعال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: اگر بخواهم خلاصه‌ای از فعالیت هایم بیان کنم، بنده در چهارمین و پنجمین جشنواره‌ قلم کشوری در بخش نشریه ادبی رتبه اول را کسب کردم و همچنین از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ مدیر مسئول نشریه ادبی نجوا بودم و مدتی هم به عنوان خبرنگار افتخاری در رسانه‌ فرهیختگان فعالیت داشتم.

,

وی بیان کرد: من بیشترین زمانم را در حوزه ادبیات فعالیت می کنم و احساسی که از این فعالیت ها دارم این است که همه چیز در زندگی ما به ادبیات باز می‌گردد، چرا که از زمانی که چشم به جهان می گشاییم تمام نواهایی که در قالب لالایی خانواده و اطرافیان ما برای ما می خوانند به ادبیات ما باز می‌گردد.

,

وی افزود: من در حال حاضر دانشجو دانشگاه آزاد  هستم و همیشه در این برهه زمانی فعالیتم در عرصه ادبیات سعی داشتم در راستای فعالیت ها ادبیات ایران و زبان فارسی را بین جوانان این مرز و بوم ترویج کنم چرا که به نظر من جوانان باید زبان فارسی و مادری خود را در هر مرز بومی پاس بدارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه