اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

۵۳ درصد از پوشش بیمه کشور توسط تامین اجتماعی محقق شده است

۵۳ درصد از پوشش بیمه کشور توسط تامین اجتماعی محقق شده است
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۳ درصد از پوشش بیمه در سطح کشور توسط تامین اجتماعی محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; میرهاشم موسوی امروز در آیین افتتاح خط تولید پارچه کیسه هوا (ایربگ) در کارخانه نخ تایر زنجان اظهار کرد: در رابطه با دستاوردهای کلان که باید به مردم گزارش شود، فعالیت‌های زیادی انجام شده که باید به آن توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: یکی از نمونه‌های این فعالیت‌ها تولید ایربگ در داخل کشور با دانش بومی است.

,

موسوی با اشاره به حوزه ماموریت تامین اجتماعی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کل سطح پوشش بیمه‌ای از جمعیت 33 میلیون نفری، 20درصد بود.

,

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: امروز خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، پوشش بیمه‌ای در سطح کشور به بیش از 70 درصد رسیده است.

,

وی با بیان اینکه باید به سمت بیمه همگانی حرکت کنیم، اظهار داشت: 53 درصد از پوشش بیمه در سطح کشور توسط تامین اجتماعی محقق شده است.

,

موسوی خاطرنشان کرد: قبل پیروزی انقلاب اسلامی 90 هزار نفر مستمری‌بگیر داشتیم که امروز با رشد 40 برابری به مرز 4 میلیون نفر می‌رسیم.

,

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه خدمات درمان  17حوزه بیمارستانی داشتیم، گفت: امروز شاهد 78 بیمارستان و بیش از 370 کلینیک و درمانگاه هستیم که به بیش از 50 درصد جامعه، خدمات درمانی ارائه می‌دهند و این در حالی است که وزارت بهداشت، متولی درمان در کشور است.

,

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال 3 هزار میلیارد تومان بخشودگی به خاطر بیماری کرونا داشتیم، گفت: باید به دستاوردهای خود افتخار کنیم و با هم‌افزایی، مسیر را ادامه دهیم.

,

وی با اشاره به افتتاح اولین خط تولید پارچه کیسه هوای کشور در زنجان ابراز کرد: این پروژه علاوه بر اینکه اقتصادی است از اموال و دارایی بازنشستگان نیز حفاظت کرده و همچنین توانسته توسعه و ارزش افزوده نیز به ارمغان آورد.

,

موسوی با اشاره به بخش سرمایه‌گذاری شستا افزود: در شستا زمینه‌های مختلف توسعه به‌ویژه در استان‌هایی که ظرفیت آن فراهم است، ایجاد شده و 10 برابر سرمایه‌گذاری 420 هزار میلیارد تومان برای افق 4 ساله در نظر گرفته شده و ظرفیت‌های مختلفی برای تامین منابع مالی در نظر گرفته شده است.

,

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هر ظرفیتی در رشته‌های تخصصی شستا در استان‌ها باشد، مشکلی برای ایجاد و توسعه توسط شستا وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه