اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

انقلاب اسلامی، قدرت مقابله با زورگویان غربی را ایجاد کرد/ امنیت ایران در سایه بی‌امنیتی کشورهای منطقه، از دستاوردهای جمهوری اسلامی است

انقلاب اسلامی، قدرت مقابله با زورگویان غربی را ایجاد کرد/ امنیت ایران در سایه بی‌امنیتی کشورهای منطقه، از دستاوردهای جمهوری اسلامی است
یک کارشناس فرهنگی با بیان اینکه در کشورهای منطقه شاهد بی ثباتی امنیت هستیم، گفت: اما به برکت وجود انقلاب اسلامی،کشور ایران نه تنها از امنیت برخودار بوده، بلکه در مقابله با زورگویان غربی نیز ایستادگی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین پیشوایی، کارشناس دینی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تشریح و تبیین دستاوردهای چهل‌ساله‌ انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین‌المللی دنیا اظهار کرد: دستیابی جمهوری اسلامی ایران به آرمان‌هایی از قبیل عدالت، استقلال، آزادی، معنویت، کرامت زن، مردم سالاری دینی، گسترش رفاه عمومی و دیگر آرمان‌های انقلاب که در این چهل سال می توانیم، از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: همچنین دستاورد هایی که در زمینه های سیاسی ، زیرساختی ، فرهنگی اجتماعی، و اقتصادی را اگر مورد تحقیق قرار بدهیم پی به خدمات این نظام ولائی در این انقلاب خواهیم برد.

ایران درحال تبدیل شدن به یک قدرت بسیار بزرگ است

این کارشناس دینی هرمزگان با اشاره به قدرت کشور ایران در زمینه های مختلف به عنوان دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نام برد و تصریح کرد: به اذعان ناتو یک پایگاه بین المللی، ایران درحال تبدیل شدن به یک قدرت بسیار بزرگ است. قدرت الزاما فقط قدرت نظامی نیست . قدرت ایران را از تاثیر گذاری بر تحولات بین المللی از سال ۵۷ به بعد را می توان اثبات کرد.

پیشوایی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم، چرچیل و امثالهم بدون اطلاع و آگاهی شاه کشور ایران، وارد کشور شدند، وقتی شاه از حضورشان و محل آنها با خبر شد به دیدار آنها رفت. اما پادشاه کشور ایران را در کشور خودش، برای دیدار با مقامات و مهمانان، راه ندادند. وقتی هم راه دادند همراه با تحقیر بود. در کاخ شاه ایران، پا روی پا گذاشتند و مدرک تحصیلی شاه را به تمسخر گرفتند.

دریافت پیغام امام توسط فرستاده کارتر

وی همجنین اضافه کرد: اما وقتی انقلاب شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت ، فرستاده کارتر در راه ایران پیغام و نامه حضرت امام خمینی (ره) را دریافت کرد. اولین نامه ای از حضرت امام که بدون بسم الله بود. خلاصه نامه این بود ؛ از قرار اطلاع، نمایندگان کارتر در راه ایرانند. متذکر می شوم ملاقات ایشان با من ، به هیچ وجه ممکن نیست و اعضای مجلس شورای اسلامی هم حق ملاقات کردن ندارند . تفاوت ها را ببینید. مقایسه کنید با قبل از انقلاب . این نمونه ای از قدرت رهبر یک کشور بعد از انقلاب است.

عربستان در فاجعه منا در مقابل سخنان مقام معظم رهبری حرفی برای گفتن نداشت

این کارشناس دینی به نمونه ای دیگر از دستاورد ها و قدرت بر تحولات بین المللی به گزارش ناتو سال ۲۰۱۸ اشاره داشت و گفت: در جریان فاجعه منا ، هفته اول بعد از آن فاجعه، مسئولان عالی رتبه عربستان، مسئولان کشور ایران را برای مذاکره برای دیدار راه ندادند. اجازه ملاقات وزیر بهداشت ما را ندادند. اطلاع دادند که جسد ها را در عربستان دفن کرده و تحویل کشورها نمی دهیم، یک گودال حفر کردیم ( گور دست جمعی) و همه اجساد دفن خواهد شد و اجازه انتقال جسد و آزمایش «دی ان ای» را به هیچ کشودی ندادند. یکی از ایرانی ها لبخند می زند و علت لبخندش را پیام حضرت آقا به عربستان می داند. بعد از سخنرانی حضرت آقا که فرمودند برخورد ما سخت و خشن خواهد بود . همان هایی که اجازه ملاقات وزیر ما را نداده بودند، گفتند بهترین مکان برای دیدار با نماینده ایران آماده شده ، و فقط به ایران اجازه انتقال اجساد و آزمایش «دی ان ای» و به کشورشان را می دهیم. این نمونه ی از قدرت رهبر یک جامعه اسلامی است.

پیشوایی بیان کرد: اگر کشوری قدرت نداشته باشد و همچنین در صورت وابستگی به کشورهای بیگانه خوار و ذلیل می شود. کشور ایران قبل از انقلاب ، منافع امریکا را تامین می کرد و منافعی برای امریکا داشت هم از نظر نفت ایران و فروش تسلیحلات به کشور ایران از جمله منافع امریکا بود. اما قدرت ایران ،دست امریکایی ها را از ایران کوتاه کرد.

وی ادامه داد: بلایا و وابستگی نظامی کشورهای دیگر را اگر با تحقیق ببینید، خیلی از کشور ها با امریکا: بعنوان نمونه؛ تقاصای دولت ژاپن از امریکا همراه با خواهش و تمنا، مبنی بر اینکه از امریکایی ها خواهش کرد که دستور بدهد به سربازان نظامی امریکایی اش که در این کشور هستند ، قتل بعد از تجاوز به زنان ژاپنی را تمام کند و نمونه های دیگر… این بلایای وابستگی است.

کشور قدرتمند از ذلت در امان خواهد بود

این کارشناس دینی گفت: اما کشور قدرتمند، از ذلت در امان خواهد بود و یکی از دستاوردهای ایران قدرت در محور نظامی و مقابله با زورگویان غرب و امریکا بود که همچنان این قدرت نمایی ادامه دارد.

پیشوایی از اقتدار امنیتی در کشوری که اطراف آن از نا امن ترین کشور های جهان هستند از جمله بحرین ، عراق یمن افغانستان عربستان و … را از جمله دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد.

وی، استقلال در ساخت دارو؛ آزادی در انتخابات که در این ۴۲ سال ،۳۶ انتخابات در ۸ محور همراه با امنیت بالا که در هیج جای دنیا نظیر ندارد به این صورت که مردم خودشان مسئولین یک کشور را انتخاب می کنند و همچنین آزادی بیان اقلیت ها در کشور ایران،به اعتراف و گفته خودشان نشان از امنیت قدرت و ازادی کشور جمهوری اسلامی ایران است را از دیگر دستاوردهای این انقلاب ناب محمدی برشمرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
, ایران درحال تبدیل شدن به یک قدرت بسیار بزرگ است, ایران درحال تبدیل شدن به یک قدرت بسیار بزرگ است,
,
,
,
,
,
, دریافت پیغام امام توسط فرستاده کارتر, دریافت پیغام امام توسط فرستاده کارتر,
,
,
,
, عربستان در فاجعه منا در مقابل سخنان مقام معظم رهبری حرفی برای گفتن نداشت, عربستان در فاجعه منا در مقابل سخنان مقام معظم رهبری حرفی برای گفتن نداشت,
,
,
,
,
,
,
,
, کشور قدرتمند از ذلت در امان خواهد بود, کشور قدرتمند از ذلت در امان خواهد بود,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه