اخبار داغ

اردوی خارجی به دلیل ممنوعیت‌های موجود لغو شد؛

سهرابی: با ۲ بازیکن خارجی به توافق رسیده‌ایم؛ ۲ نفر از تراکتور جدا می‌شوند/ با آروین توافق کردیم؛ با حمزاوی و فورچونه رایزنی می‌کنیم

سهرابی: با ۲ بازیکن خارجی به توافق رسیده‌ایم؛ ۲ نفر از تراکتور جدا می‌شوند/ با آروین توافق کردیم؛ با حمزاوی و فورچونه رایزنی می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: با دو بازیکن خارجی مذاکره شده و اقدامات لازم برای اخذ ویزای این افراد از سوی باشگاه انجام شده و منتظر فسخ قرارداد بازیکنان مدنظر با باشگاه‌های‌شان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور؛ میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل این باشگاه پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نیم فصل و بر اساس تصمیم سرمربی، اعضای تیم تراکتور ۵ روز استراحت می‌کنند و دور جدید تمرینات از روز شنبه (۹ بهمن) آغاز می‌شود. همچنین آقای سولدو و سایر اعضای خارجی کادرفنی برای استراحت به کشورشان سفر کرده‌اند که روز جمعه به ایران باز می‌گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به احتمال آغاز بارندگی‌ها، تمهیدات لازم برای آماده نگه داشتن چمن‌های استادیوم اختصاصی باشگاه اندیشیده شده و مکاتباتی در خصوص برگزاری اردوی خارج از کشور انجام شده؛ اما با توجه به ممنوعیتی که در این زمینه وجود دارد، طبق‌ برنامه‌ریزی انجام شده و با مدنظر قراردادن امکانات سخت افزاری باشگاه، با استقرار اعضای تیم در هتل، اردوی تیم در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه تراکتور برپا می‌شود.

,
مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تقویت تیم عنوان داشت: مکاتباتی با تیم‌های سپاهان، مس رفسنجان و پیکان در راستای جذب برخی بازیکنان از این تیم‌ها انجام شده اما با توجه به اینکه هنوز توافق نهایی حاصل نشده، اسامی بازیکنان را اعلام نمی‌کنیم؛ چرا که این کار غیرحرفه‌ای است. بی‌تردید شرایط جذب بازیکن در نیم‌فصل با ابتدای فصل متفاوت است و باید با حساسیت بالایی این امر را پیگیری کنیم. در همین راستا اولویت ما تلاش برای حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در نقاط مختلف براساس نظر کادر فنی است.
,
 
,
سهرابی در این باره تصریح داشت: با دو بازیکن خارجی مذاکره شده و اقدامات لازم برای اخذ ویزای این افراد از سوی باشگاه انجام شده و منتظر فسخ قرارداد بازیکنان مدنظر با باشگاه‌های‌شان هستیم که پس از آن، این دو بازیکن برای مذاکره نهایی وارد ایران خواهند شد. هم‌چنین با اعلام سرمربی تیم، دو بازیکن که اسامی آنان قبلا اعلام شده، در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته‌اند. 
,
 
,
او در مورد اقدامات باشگاه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، تأکید داشت: توافق لازم با لی آروین صورت گرفته و نامه تائیدیه نیز از طریق فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شده. همچنین نمایندگان باشگاه در ترکیه با وکلای اوکاشه حمزاوی و کوین فورچونه در حال رایزنی هستند تا با این بازیکنان نیز توافق لازم صورت بگیرد و پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شود.
,
 
,
وی در پایان گفت:  علاوه بر بازیکنانی که قبلاً اطلاع‌رسانی کرده بودیم، درصدد مقرر قرارداد نصف بازیکنان پرداخت شده و طی روزهای آتی درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان و سایر اعضای تیم را پرداخت خواهیم کرد تا نگرانی هواداران از بابت امکان فسخ یک‌طرفه رفع شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه