اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

زنان سرپرست خانوار بعد از انعقاد تفاهنامه با سازمان برنامه و بودجه، بیمه می‌شوند

زنان سرپرست خانوار بعد از انعقاد تفاهنامه با سازمان برنامه و بودجه، بیمه می‌شوند
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای در رابطه با بیمه زنان سرپرست خانوار به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده‌ایم، گفت: به محض امضا شدن این تفاهمنامه اگر کسی پشت نوبت باشد تحت پوشش بیمه زنان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; میرهاشم موسوی امروز در حاشیه آیین افتتاح نخستین خط تولید پارچه کیسه هوا (ایربگ) کشور در کارخانه نخ تایر زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: بر اساس تفاهنامه سازمان تامین اجتماعی با دولت، بخشی از سهم بیمه‌شده را دولت باید پرداخت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای در این رابطه به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: به محض امضا شدن این تفاهمنامه اگر کسی پشت نوبت باشد تحت پوشش بیمه زنان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد.

,

موسوی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سال 1401 گفت: قطعا یک ضریب افزایشی خواهد داشت اما منتظر هستیم تا شورای روابط کار، شکل گیرد و ضریب سالانه که اتفاق افتاد، میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز اعلام می‌شود.

,

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص حق بیمه کارگری اظهار داشت: کارگران مشاغل مختلف که تحت پوشش بیمه اجباری هستند و بر اساس قانون، مشمول کسر حق بیمه سهم کارگر می‌شوند.

,

وی اظهار داشت: در صورت افزایش حقوق کارگران در سال آینده و متعاقب آن افزایش سهم حق بیمه، کسوراتشان نیز متناسب با افزایش حقوق، اِعمال خواهد شد.

,

موسوی با اشاره به عید بازنشستگان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود که مبلغ آن هنوز اعلام نشده و دولت باید مصوب کند که بعد از آن اعلام می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه