اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| پایان مرحله گروهی با فینال زودرس مدعیان/ اعلام اسامی داوران و ناظران هفته هجدهم

لیگ برتر والیبال بانوان| پایان مرحله گروهی با فینال زودرس مدعیان/ اعلام اسامی داوران و ناظران هفته هجدهم
پرونده مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان با فینال زودرس ذوب‌آهن اصفهان و سایپا در هفته پایانی این مرحله بسته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هجدهم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌شنبه 7 بهمن ماه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان (دو دیدار)، تهران (دو دیدار) و رفسنجان پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حساس‌ترین، هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین بازی هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان، به میزبانی اصفهانی‌ها برگزار خواهد شد؛ جایی که ذوب‌آهن و سایپا که در هفته‌های واپسین دور برگشت جدال تنگاتنگی برسر صدرنشینی داشتند، فینال زودرس لیگ را برگزار خواهند کرد تا سرنوشت قهرمان مرحله مقدماتی مشخص شود.

,

دو تیم درحالی با شرایط یکسان از جمله 16 برد و 47 امتیاز مقابل هم قرار می‌گیرند که سایپا به واسطه داشتن معدل ست و امتیاز بالاتر، در صدر جدول ایستاده. اما اصفهانی‌ها که قهرمانی نیم‌فصل را در کارنامه افتخارات خود ثبت کردند، در هفته هجدهم به دنبال پس گرفتن جایگاه قبلی هستند تا در مرحله پلی‌آف بازی راحت‌تری هم با تیم چهارم داشته باشند.

,

باریج‌اسانس کاشان و پیکان اما به عنوان دو تیم حاضر در مرحله پلی‌آف، این هفته درحالی دیدارهای خود را به ترتیب مقابل مس رفسنجان و جوانان زرتشتی یزد برگزار می‌کنند که جایگاه این دو تیم در رتبه‌های سوم و چهارم جدول تثبیت شده است.

,

شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه در تیم باریج‌اسانس کاشان در هفته هجدهم میهمان مس رفسنجان هستند که با 8 برد و 25 امتیاز در رده پنجم ایستاده. پیروزی در این بازی هیچ تغییری در جایگاه دو تیم نخواهد داشت اما مسی‌ها در صورت کسب نهمین‌برد، می‌توانند انتقام باخت هفته نهم را از حریف مدعی بگیرند.

,

خودروسازان پیکان هم تاکنون 11 برد و 33 امتیاز کسب کرده‌ و جایگاه مطمئنی در رده چهارم برای خود ساخته‌اند، به همان اندازه که پیروزی در این بازی تاثیری در رتبه پیکانی‌ها ندارد اما شکست پیکان، فرصتی است برای جوانان زرتشتی یزد ایجاد خواهد کرد که در هفته پایانی تکانی به رتبه نهمی خود بدهد. البته به شرطی که ریف اصفهان در تقابل با بانوان ورامین گوی و میدان را واگذار کند؛ اتفاقی که روی کاغذ بعید به نظر می‌رسد. چراکه شاگردان نسرین خزانی در تیم بانوان ورامین تاکنون موفق به کسب برد و امتیاز در جدول نشده‌اند. با این حال شاید بسته شدن پرونده مرحله مقدماتی این انگیزه را در تیم ورامین ایجاد کند تا به اولین برد برسد.

,

مهرسان و ستارگان فارس به عنوان تیم‌های ششم و هفتم جدول، در آخرین بازی مرحله مقدماتی (مسابقه شماره 90) در خانه والیبال تهران با هم دیدار خواهند کرد. شاگردان اعظم عیدی در تیم مهرسان تاکنون 7 برد و 20 امتیاز کسب کرده‌اند و در طرف مقابل ستارگان فارس با 6 برد و 18 امتیاز در تعقیب رقیب هستند.

,

گفتنی است، مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان سال 1400 از تاریخ 16 تا 21 بهمن‌ماه با حضور چهار تیم سایپا تهران، ذوب‌آهن اصفهان، باریج اسانس کاشان و پیکان تهران به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

,

** برنامه کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

,

اصفهان، سالن ملت، ساعت 14

,

ذوب‌آهن اصفهان – سایپا

,

ناظر فنی: فائزه جعفری، ناظر داوری: فاطمه زندی، داور اول: نرگس افشین و داور دوم: زهرا بشیری

,

 

,

تهران، خانه والیبال، ساعت 14

,

پیکان – جوانان زرتشتی یزد

,

ناظر فنی: کبری رضایی، ناظر داوری: منیژه صادقی، داور اول: فرحناز قویدل و داور دوم: لادن آهنگران

,

 

,

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 14

,

مس رفسنجان – باریج‌اسانس کاشان

,

ناظر فنی: هاجر نجاتی‌زاده، ناظر داوری: زهره اعتمادی‌فر، داور اول: نسرین حق‌شناس و داور دوم: سمانه اسدیان

,

 

,

اصفهان، سالن امام علی(ع)، ساعت 14

,

ریف اصفهان – بانوان ورامین

,

ناظر فنی: مهین مومن، ناظر داوری: شهناز برادران مهاجری، داور اول: هدیه صابری و داور دوم: گل‌تکین پذیره

,

 

,

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

,

مهرسان – ستارگان فارس

,

ناظر فنی: مهران اشرف ریاحی، ناظر داوری: شفیقه احدی، داور اول: ماندانا مطیعی حقیقی و داور دوم: هنگامه پورحسن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه