اخبار داغ

رفوزه شدن دستگاه متولی بهداشت کهگیلویه و بویراحمد در رعایت پروتکل های بهداشتی+تصاویر

رفوزه شدن دستگاه متولی بهداشت کهگیلویه و بویراحمد در رعایت پروتکل های بهداشتی+تصاویر
آیین تکریم و معارفه مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد تا دستگاه متولی بهداشت کهگیلویه و بویراحمد در رعایت پروتکل های بهداشتی رفوزه شناخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در شرایطی که کرونا ویروس در تازه ترین جهش خود با نام اٌمیکرون شناخته می شود و طبق نظرات متخصصان و کادر درمان سرایت پذیری، سرعت انتقال بالا و سبب مرگ و میر بیشتر شده، ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم اهمیت زیادی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین راستا این ویروس جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد در طی هفته های پیشین مشاهده شد تا زنگ خطر به صدا درآید و ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر شود.

,

این روزها که متولیان حوزه بهداشت و درمان استان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید دارند ضرورت توجه به رعایت آن توسط خود آنها بیشتر مورد توجه است این موضوع در شرایطی است که مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بدون توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر فاصله گذاری اجتماعی، نبود تهویه مناسب، ازدحام جمعیت برگزار شد تا دستگاه متولی بهداشت استان در رعایت پروتکل های بهداشتی رفوزه شناخته شود.

,

گفتنی است در تاریخ 18 دی 1400 خدمت رسانی به بیماران کووید ۱۹(کرونایی) در بیمارستان شهید دکتر بهشتی اعلام  شد اما وقتی رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم  تکریم و معارف رعایت نمی شود و سبب به خطر افتادن سلامت افراد حاضر در جلسه شد آیا قرار است عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در دیگر بخش های این بیمارستان مشاهده شود؟

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

خبرنگار: بهمنیار
انتهای پیام/
 

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه