اخبار داغ

با رشد ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس رخ داد؛

واکنش مثبت بازار سهام به سخنان رئیس جمهور و تصمیمات حمایتی دولت/ خروج پول توسط حقیقی‌ها کم رنگ شد

واکنش مثبت بازار سهام به سخنان رئیس جمهور و تصمیمات حمایتی دولت/ خروج پول توسط حقیقی‌ها کم رنگ شد
بازار سهام پس از تصمیمات حمایتی دولت، در آخرین روز کاری هفته سبزپوش شد و شاخص کل بورس در پایان معاملات با ۲۱ هزار و ۴۹۶ واحد رشد در کانال ۱.۲ میلیون واحد ماند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز (چهارشنبه) و در آخرین روز کاری هفته، پس از سخنان و دستور رئیس‌جمهور و تصمیمات امروز هئیت دولت برای حمایت از بازار سرمایه واکنش مثبت نشان داد و بعد از چند روز نزول، بالاخره سبز پوش و صعودی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازار سهام علاوه بر ارزندگی سهم‌ها در چند روز گذشته فشار فروش مواجه بود و روند منفی داشت به طوری که شاخص کل بورس در مرز سقوط به کانال ۱.۱ میلیون واحد رسید، اما معاملات امروز مثبت و پر تقاضا آغاز بکار کرد و بازار مثبت شد که علت آن سخنان رییس جمهور و اشاره به اقدامات حمایتی و تصمیمات جلسه امروز دولت بود به طوری که شاخص کل بورس با رشد ۲۱ هزار واحدی در کانال ۱٫۲ میلیون واحدی ماند؛ همچنین شاخص هم وزن و فرابورس هم مثبت بودند.

,

بازار در حالی سبز رنگ بود که از ۳۳۴ نماد معامله شده در بورس قیمت پایانی ۱۹۰ سهم مثبت و در ۱۲۴ سهم در منفی شد. در فرابورس هم از ۱۴۵ نماد معامله شده قیمت ۵۸ سهم مثبت و ۷۹ سهم منفی بود.

,

معامله گران در دو بازار سرمایه (بورس و فرابورس) حدود ۵۱۰ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۱۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند.

, معامله گران در دو بازار سرمایه (بورس و فرابورس) حدود ۵۱۰ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۱۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۵۵۹۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۲۰۹ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۸۹ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند که نسبت به روزهای گذشته کاهش محسوسی داشت.

,

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۱ هزار و ۴۹۶ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۲۲ واحد ایستاد و شاخص هم وزن هم با ۱۶۹۰ واحد افزایش به ۳۱۸ هزار و ۷۵۸ واحد رسید.

, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۱ هزار و ۴۹۶ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۲۲ واحد ایستاد و شاخص هم وزن هم با ۱۶۹۰ واحد افزایش به ۳۱۸ هزار و ۷۵۸ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۹۴۱ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۳۸ هزار معامله و ارزش ۳۸۶۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی پردیس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۷۹ واحد مثبت دوباره به کانال ۱۷ هزار واحد برگشت و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۵ واحد قرار گرفت.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۷۹ واحد مثبت دوباره به کانال ۱۷ هزار واحد برگشت و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۵ واحد قرار گرفت.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۲۴۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۱۷۲ هزار معامله و به ارزش ۱۷۳۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت لاوان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر مثبت و در مقابل نمادهای صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند و بیمه کوثر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه