اخبار داغ

براساس اعلام رییس سازمان تیم‌های ملی؛

تمرینات تیم ملی تکواندو با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود/ اردونشینی پاراتکواندوکاران از 12 بهمن

تمرینات تیم ملی تکواندو با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود/ اردونشینی پاراتکواندوکاران از 12 بهمن
رییس سازمان تیم‌های ملی گفت: اردوی آماده سازی ملی‌پوشان با یک هفته تاخیر و بعد از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو که قرار است روز 16 بهمن ماه برگزار شود، آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیش از این اعلام شده بود تمرینات آماده سازی تیم‌ملی تکواندو برای حضور در بازی‌های آسیایی از روز شنبه – 9 بهمن آغاز می‌شود اما با توجه به اینکه روز 16 بهمن‌ماه رقابت‌های هفته اول تا سوم از مرحله نهایی لیگ برتر برگزار خواهد شد، با درخواست برخی از مسئولین و مربیان تیم‌های لیگ برتری جلسه‌ای با حضور کادرفنی انجام و در خصوص زمان شروع اردو دوباره تصمیم گیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: طبق جلسه‌ای که با حضور فریبرز عسکری سرمربی و اصغر رحیمی مدیرفنی تیم‌ملی داشتیم و با هماهنگی و موافقت کیانی‌زاده سرپرست فدراسیون، اردوی آماده سازی ملی‌پوشان با یک هفته تاخیر و بعد از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو که قرار است روز 16 بهمن ماه برگزار شود، آغاز خواهد شد.

,

رییس سازمان تیم‌های ملی در پایان گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرینات تیم‌ ملی پاراتکواندو در دو گروه مردان و زنان نیز ار روز سه‌شنبه – 12 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه