اخبار داغ

۷ سال پیش حق‌مام بود عراق را ببریم؛

جهان‌بخش: ذهنیت بزرگی داریم و می‌خواهیم به خواسته‌های بزرگ‌مان برسیم/ بازی سختی برابر عراق خواهیم داشت

جهان‌بخش: ذهنیت بزرگی داریم و می‌خواهیم به خواسته‌های بزرگ‌مان برسیم/ بازی سختی برابر عراق خواهیم داشت
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ذهنیت و کیفیت و خواسته بازیکنان ما خیلی بزرگ‌تر شده است و این نسل نسبت به کیفیت خود، خواسته بزرگتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل عراق در انتخابی جام جهانی قطر اظهار داشت: مسیری که در مسابقات مقدماتی جام جهانی داشتیم، خدا را شکر مثبت بود. قطعا شرایط ایده‌آل نیست اما بازیکنانی که در اردو هستند آمادگی لازم را دارند و امیدواریم این بازی را با موفقیت تمام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
جهانبخش گفت: خدا را شکر در مسیری که در مقدماتی جام جهانی داشتیم شرایط تا به حال مثبت بوده است. می‌خواهیم این مسیر را  رو به جلو پیش ببریم. عراق همیشه قابل احترام و یک رقیب سنتی برای ما بوده است. می‌دانیم که فردا یک بازی سخت خواهد بود. عراق تغییراتی داشته است.
,
او ادامه داد: متاسفانه چندین بازیکن را به علت کرونا در اختیار نداریم. چندین نفر هم به علت پروازی دیر ملحق شدند. طارمی هم نیامده است. بازیکنانی که در اردو هستند به حدی کیفیت دارند که با تمام قوا به مصاف بازی فردا برویم و این مسیر را با قدرت پیش ببریم. برخی از صعود زودهنگام می‌گویند اما فکر می‌کنم بازی فردا فوق‌العاده مهم و سخت خواهد بود. به امید خدا می‌توانیم بازی فردا را با قدرت برگزار کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم تا شرایط صعود ما هموارتر شود و هر چه زودتر به شکل خوبی به پایان برسد. از طرفی هم بتوانیم دل مردم را با رفتن به جام جهانی شاد کنیم و قدم رو به جلویی برای فوتبال کشورمان برداریم.
,
جهانبخش درباره بازی تیم ملی با عراق گفت: ما بازی‌های سختی با عراق داشتیم. همیشه بازی‌های ما جلوی عراق از اهمیت زیادی برخوردار بود. عراق بازیکنان باکیفیتی دارد. شاید بازیکنان لژیونر کم‌تری در اروپا داشته باشند اما همیشه بازی‌های ما جلوی عراق سخت بوده است. از کیفیت و تکنیک فردی عراقی‌ها خبر داریم. همیشه بازی‌های سختی داشتیم و نسل جدید عراق فوق‌العاده خوب هستند. بشار رسن هم چندین سال در ایران بازی کرده است. بازی فوق‌العاده سختی خواهد بود. ما هم آماده هستیم و امیدواریم از امتیار خانگی استفاده کنیم.
,
این هافبک تیم ملی درباره حضور در دیدار ایران و عراق که هفت سال قبل در جام ملت‌های آسیا برگزار شد و با پیروزی عراق تمام شد گفت: در تورنمنت‌های مختلف بازی‌های حساسی مقابل عراق داشتیم. آن بازی یکی از دراماتیک‌ترین بازی‌های ما مقابل عراق بود. حقمان بود که آن بازی را ببریم و به مرحله بعد برویم. متاسفانه آن اتفاق رخ نداد. الان با گذشت هفت سال در یک شرایط متفاوت با عراق بازی می‌کنیم و می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. ما یک نسل جدید با یک شرایط و تفکر متفاوت هستیم. کیفیت تیم ملی خیلی خوب است. تفاوت‌هایی بین دو تیم از نظر بازیکنان کنونی با بازیکنان چند سال گذشته وجود دارد. ذهنیت و کیفیت و خواسته بازیکنان ما خیلی بزرگ‌تر شده است و این نسل نسبت به کیفیت خود، خواسته بزرگتری دارد و می‌خواهیم به آرزوهای بزرگ‌مان برسیم و قدم‌های بزرگی برداریم. یکی از بزرگ‌ترین قدم‌ها بازی فردا است که امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه