اخبار داغ

در ششمین نشست شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان

تاکید سجادی بر پاسخگویی به خواست مردم / دقت نظر در اجرای برنامه های توسعه ایی در ابعاد مختلف

تاکید سجادی بر پاسخگویی به خواست مردم / دقت نظر در اجرای برنامه های توسعه ایی در ابعاد مختلف
وزیر ورزش و جوانان در ششمین نشست شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان تسریع در اجرای برنامه های توسعه ایی،منطبق با قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را مورد تاکید قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید حمید سجادی در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گرامی‌داشت روز زن و مقام مادر با تاکید بر انجام وظایف، توسط تمامی مسوولان بیان کرد: ما موظف به انجام بهترین کار، پاسخ‌گویی به خواست وسوالات مردم و دقت نظر در اجرایی برنامه‌های توسعه‌ محور حوزه‌های مختلف مطابق با قانون اهداف وظایف واختیارات این وزارت‌خانه هستیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه سخنانش با اشاره به افتخارآفرینی های اخیر ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف ،موفقیت خانم "مشکاه الزهرا صفی" تنیس‌باز کشورمان درمسابقات گراند اسلیم استرالیا را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با حضور این بانوی تنیسور کشورمان در بازی‌های آسیایی شاهد موفقیت او در این رویداد مهم باشیم.
,
 
,
وزیر ورزش وجوانان همچنین نتیجه کسب شده توسط "حسین وفایی" اسنوکرباز کشورمان در رده حرفه‌ای‌های جهان را اقدامی ستودنی توسط این قهرمان سخت‌کوش توصیف کرد و افزود : این جوان ورزشکار کشورمان با تلاش بسیار به مدت 11 سال توانسته این عنوان خود را حفظ کند .به اعتقاد من این کوشش بسیار ارزشمند است و باید به وجود چنین جوانان ورزشکار کوشایی افتخار کنیم .
,
 
,
سید حمید سجادی در بخش دیگری از سخنانش مراسم بدرقه تیم ملی اسکی اعزامی به بازی های المپیک زمستانی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد : مراسم بسیار زیبایی توسط فدراسیون اسکی برگزار شد .
,
وزیر ورزش وجوانان درادامه افزود :آنچه که توسط فدراسیون اسکی انجام شد، اقدامی بسیار ارزشمند بود که امیدواریم از این دست کارها در سایر فدراسیونها نیز تداوم یابد.
,
 
,
وی همچنین نتایج کسب شده توسط ملی پوشان هندبال کشورمان را مورد تقدیر قرارداد و افزود :جهانی شدن این رشته ورزشی ، در واقع تبلور فعل خواستن توسط ورزشکاران کشورمان است .
,
 
,
سید حمید سجادی در پایان درخصوص مسابقه فوتبال ایران وعراق نیز برای ملی پوشان کشورمان آرزوی موفقیت کرد واظهار داشت : تلاش های بسیاری برای حضور تماشاگران در این رویداد صورت گرفته است و جای بسیار خرسندی است که تمامی تدابیر برای آماده سازی ملی پوشان کشورمان و حفظ سلامتی آنها صورت گرفته است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان اظهارامیدواری کرد با همت ورزشکاران کشورمان ، سربلندی و سرافرازی هدیه ملی پوشان به مردم ورزش دوست وحامی همیشگی ورزش کشورمان شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه