اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

قتل‌عام خانوادگی در کرمانشاه/ قاتل در کمتر از ۴ ساعت بازداشت شد

قتل‌عام خانوادگی در کرمانشاه/ قاتل در کمتر از ۴ ساعت بازداشت شد
سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل 3 عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود 5 سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.

,

سردار جاویدان یادآور شد: داماد سابق خانواده سپس نیمه های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق 31 ساله، مادر همسر و خاله 55 ساله و خواهر همسر 35 ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

,

وی ادامه داد: دیگر موضوع تاسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه ای 6 ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده می باشد که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

,

این مقام عالیرتبه انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شدند.

,

سردار جاویدان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از 4 ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

,

وی یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن ها به دل داشته است.

,

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی ها از قاتل دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

,

سردار جاویدان در پایان و با ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه