اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد؛

استقرار سامانه بارشی بر جو استان کرمانشاه/ کاهش دمای هوا تا یکشنبه آینده

استقرار سامانه بارشی بر جو استان کرمانشاه/ کاهش دمای هوا تا یکشنبه آینده
شهناز حق پرست گفت: موج بارشی که از عصر دیروز چهارشنبه به جو استان کرمانشاه وارد شده، تا بامداد جمعه جو منطقه را متاثر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان کرمانشاه گفت: موج بارشی که از عصر دیروز چهارشنبه به جو استان وارد شده، تا بامداد جمعه جو منطقه را متاثر خواهد کرد.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه افزود: این سامانه ضمن افزایش نسبی دمای هوا طی روز گذشته، در بعضی ساعات بارش هایی به شکل برف و باران همراه با وزش باد، برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شرایط ناپایدار در روز پنجشنبه و در نواحی شمالی و غربی استان و عمدتاً منطقه اورامانات از نمود بیشتری برخوردار است.

وی یادآور شد: وزش باد که گاهی اوقات نسبتاً شدید است، موجب نفوذ غبار به خصوص به جو مناطق غربی استان می شود.

حق پرست ادامه داد: در روز جمعه، مه به ویژه در اوایل روز و در مناطق سردسیر و مرطوب، غبار به خصوص در مناطق مرزی و رگبارهای خفیف و موقت برف و باران، مهمترین پدیده های قابل انتظار در سطح استان است.

وی تاکید کرد: طی این سامانه از روز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده نیز شاهد استقرار هوای سرد در غالب نقاط استان خواهیم بود اما بارش و سرمای حاصل از این موج، به شدت بارش و سرمای سامانه های اخیر نخواهد بود.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه