اخبار داغ

نماینده مردم سمنان در مجلس :

آمریکا در رژیم طاغوت از ایران حق توحش می گرفت/ ایران امن ترین کشور منطقه در خاورمیانه امروز است

آمریکا در رژیم طاغوت از ایران حق توحش می گرفت/ ایران امن ترین کشور منطقه در خاورمیانه امروز است
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در رژیم طاغوت همه کاره ایران بود و از ما حق توحش می گرفت گفت: امروز ایران امن ترین کشور منطقه خاور میانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  علی اکبر علیزاده برمی نماینده استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: اولین و مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی این است که کشور ما استقلال پیدا کرد، و این مهم ترین دستاوردی است که از انقلاب اسلامی به دست آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمنان , صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: در رژیم طاغوت ایرانیان، شهروندان درجه دو از نظر آمریکا و کشورهای استعمارگر محسوب می‌شدند، و این جنایتکاران علاوه بر اینکه هزینه گزافی برای مستشار بودنشان می گرفتند یک هزینه بیشتری برای حق توحش می‌گرفتند، به این دلیل که آنها مردم ما را وحشی قلمداد می کردند.

, استعمار,

این نماینده مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه کشورهای بیگانه و استعمارگر هر کاری که دلشان می خواستند در کشور ایران انجام می دادند ولی الان به حمدالله خودمان آقای خودمان  هستیم افزود: امروزه می بینیم که آمریکایی هایی که یک روزی در این کشور همه کاره بودند با واسطه و بدون واسطه بدنبال مذاکره هستند و  این عزت ما را نسبت به قبل از انقلاب می رساند.

,

علیزاده گفت: جمهوری اسلامی ایران جهش بزرگی در منطقه و دنیا به وجود آورده است در حالی که در رژیم طاغوت، ایران حافظ منافع آمریکا در منطقه بود اما الان الگویی برای کشورهای منطقه شده  و رو در رو جلوی دشمنان خصوصا آمریکا قد علم می کند.

, آمریکا ,

وی الگو پذیری کشورهای منطقه را از جمهوری اسلامی ایران فرصتی ارزشمند در مقابل زروگویی و ظلم دانست و گفت: زمانی آمریکایی ها همه کاره  منطقه خاورمیانه بودند، اما امروز در کشورهای منطقه لحظه ای آنها آرامش ندارند، و مستقیم از سوی کشورهای جبهه مقاومت مورد حمله قرار می گیرند، و هیچ غلطی هم نمی توانند کنندو  همه  اینها الگو پذیری از انقلاب اسلامیاست.

,

این نماینده مجلس در ادامه افزود:جمهوری اسلامی ایران در زمینه های دفاعی پیشرفت های چشمگیری داشته و در حالی که در زمان طاغوت ایران فقط حق ساختن فشنگ ژسه و چند گلوله انواع توپ را داشت آنهم به میزانی که آمریکایی ها اجازه می دادند تولید کنند، ولی امروزه می بینیم با تکیه بر دانش بومی ما به موشکهای نقطه زن با برد بیش از ۲هزار کیلومتر دست یافته و شاهد تولید انبوه  پهبادها و قایق های تند رو و موشک های متفاوتی هستیم.

,

علیزاده گفت؛ امروزه ارتش قهرمان ما تمام آب‌های بین‌المللی را با افتخار می پیماید، و کنترل خلیج فارس  به دست نیروهای نظامی خودمان است به طوری که ما در گذشته توان عبور از تنگه هرمز را هم نداشتیم .

,

وی در تاکید این موضوع گفت:ایران دشمن را در چند عملیات غافلگیر کرد و دشمنان این موضوع را به خوبی فهمیده اند که قدرت اول در منطقه جمهوری اسلامی ایران است و این استقلالی است که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی ما به آن دست یافته ایم.

,

خبرنگار: باقرزاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه