اخبار داغ

احمد نجفی بازیگر سینما:

مملکت با رهبری رضاخان نابود شد/بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی " استقلال " است

مملکت با رهبری رضاخان نابود شد/بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی " استقلال " است
بازیگر نقش رضاخان در سریال عمارت فرنگی " استقلال " را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تا زمانی که کشور مستقل نباشد هیچ کاری نمی‌تواند کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص خیانت های رژیم پهلوی گفت: وقتی حکومت با کودتا وارد می شودو بر سر کار می آید چه انتظاری دارید ریشه اقدامات رضاخان از جمله کشتار در مسجد گوهرشاد در سفر به ترکیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

احممد نجفی در ادامه بیان کرد: رضا خان فکر می کرد با دست دادن به نازی ها می تواند قسمت دیگری از این سرزمین را به دست بیاورد  که اشتباه تاریخی و عدم تحلیل درست پادشاه زورمدار کشور است که ایران را به این روز انداخته است، نتیجه یک اشتباه و نادانی یک پادشاه همان است که مملکت را به آشوب کشاند و باعث شد کشور آسیب بسیار شدیدی ببیند.

,

وی تصریح کرد: بدتر از رضاخان، پسرش بود که فکر می‌کرد راه پدرش درست است و آن را ادامه داد.

,

نجفی ادامه داد: وقتی رضاخان رفت مردم هلهله می کشیدند مملکت با رهبری او نابود شد، نظامی ها از جنوب به شمال آمدند، میلیون‌ها نفر از فقر و بدبختی و بیماری مردند این نتیجه غلط یک تفکر بیمار و بی سیاست بود.

,

 این هنرمند کشورمان " استقلال " را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که کشور مستقل نباشد هیچ کاری نمی‌تواند کند و در هیچ زمینه از جمله اقتصاد، مسائل اجتماعی و سیاسی نمی تواند فعالیت داشته باشد و نمی تواند مشکلاتش را حل کند.

,

بازیگر نقش رضاخان در سریال عمارت فرنگی ادامه داد: وقتی نوکر بودیم تحت لوای این زمامداران قرار داشتیم می توانستیم اقتصاد داشته باشیم؟ اگر مستقل نبودیم الان بیچاره شده بودیم، تا این استقلال به هر دلیلی حفظ نشود ما هیچی نداریم، مطلقاً هیچی نداریم در عرض ۵ سال تمام امور اداری، اقتصادی، سیاسی و نحوه گفتار ما تبدیل به آن چیزی می شود که آنها می‌خواهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه