اخبار داغ

تحرک خوب اولیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دنبال شود

تحرک خوب اولیه استاندار  کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دنبال شود
اقدامات خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی که می توانست در یک مسیر موفق برنامه ریزی شود اما در ادامه این موفقیت به شکل حداکثری دنبال نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس در آغاز به کار فعالیت استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خبرهای خوشی در خصوص نحوه تعامل و ارتباطات مردمی وی با درج یک مطلب منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

گروه فضای مجازی این رسانه نیز در چند نوبت از این اقدام حسنه استاندار جدید تقدیر و تشکر کرد، مطالبه از این قرار بود که جمع کثیری از کادر سلامت استان با ورود به صفحه احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت جذب شان گلایه داشتند.

,

گویا این موضوع به گوش استاندار از طریق فضای مجازی رسید و وی بلافاصله از طریق صفحه خود و درگاه فضای مجازی خود به شکل کامل از نماینده آنها جهت دیدار با خود دعوت به عمل آورد.

,

, ,

اما این رویکرد خوب و مناسب که در ابتدا پی ریزی شده بود ادامه دارد نشد، و شاید مخاطبان بسیاری که حساسیت خوبی نسبت به صفحه مجازی استاندار داشتند، به شکل متناوب از این مسیر دور شدند و عملا مرجعیت صفحه ای که می توانست روز به روز بهتر و بیشتر شود در ادامه از مسیر خوب خود خارج شد و اکنون این مسیر و رویکرد به بازدید مختصری خلاصه شده است که شاید نتایج مورد انتظار را در پی ندارد.

,

اقدامات خوبی که می توانست در یک مسیر موفق برنامه ریزی شود اما در ادامه این موفقیت به شکل حداکثری دنبال نشد، هر چند امیدواریم تحرک خوب و پویایی در این زمینه را شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه