اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد

برگزاری دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون استان مرکزی در ایام الله دهه فجر/ تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رویکرد مهم اجلاسیه طلاب است

برگزاری دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون استان مرکزی در ایام الله دهه فجر/ تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رویکرد مهم اجلاسیه طلاب است
گودرزی گفت: دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ با محوریت طلاب و حضور خانواده معظم شهدای استان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز  در نشست گام دوم ستاد با موضوع برگزاری دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون اظهار کرد: یکی ازمهمترین نیازهای امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثارگری، انقلابی گری و شهادت طلبی است که باید در همه بخش های جامعه طنین انداز شود و رویکرد برنامه های گام دوم باید این مسئله باشد که خوشبختانه در استان مرکزی در این راستا برنامه های خوبی هم برگزار و هم چشم اندازهایی تعریف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در راستای ادامه برنامه های گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی اجلاسیه های دوم تخصصی در دستور کار قرار گرفته که به مناسبت ایام الله دهه فجر اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیت برگزار خواهد شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: برگزاری اجلاسیه طلاب و روحانیون فرصتی مناسب برای نشان دادن نقش مهم جامعه روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت برای نشان دادن انقلابی بودن، مردمی بودن و جهادی بودن روحانیت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کرد.

,

وی اضافه کرد: روحانیت در دفاع مقدس هم در پیشبرد اهداف و هم تقویت روحیه رزمندگان نقش مهمی داشته و هم در طول انقلاب اسلامی در کنار مردم نقش با اهمیتی را ایفا کرده که باید به همه این مسائل در اجلاسیه طلاب به خوبی پرداخته شود.

,

سرهنگ گودرزی با اشاره به برنامه های گام اول کنگره شهدای استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی با برگزاری ۱۹ اجلاسیه تخصصی و انجام بسیاری از فعالیت ها در گام اول موفق عمل کرد و توانست عنوان مردمی ترین کنگره را به نام خود ثبت کند و امروز در گام دوم کنگره باید با الگوگیری از برنامه های گذشته موفقیت های کنگره در گام دوم به تثبیت برسد و لازمه آن مشارکت و هم افزایی همه جانبه است.

,

وی افزود: تهیه کتاب با محوریت تبیین نقش روحانیت استان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تکریم از ۱۱۰ خانواده شهید روحانی استان، تولید محتوا با محوریت اجلاسیه طلاب ،ارائه خدمات اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم و حاشیه نشین ، نامگذاری اماکن به نام شهدای طلاب، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی به نام شهدای طلاب از مهمترین برنامه های در ذیل اجلاسیه طلاب است که در مجموع ۲۲ عنوان راهبردی در این خصوص پیش بینی شده است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ با محوریت طلاب و حضور خانواده معظم شهدای استان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود و مهمترین رویکرد این اجلاسیه تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و امیدواریم گامی مهم در راستای تحقق جهاد تبیین برداریم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه