اخبار داغ

رییس فدراسیون و بازیکنان تیم ملی چه گفتند؟

عزیزی خادم: سریع‌ترین صعود به جام جهانی در آسیا را جشن گرفتیم/ طارمی: از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم/ جهانبخش: یکی از بهترین نسل‌های تاریخ را داریم

عزیزی خادم: سریع‌ترین صعود به جام جهانی در آسیا را جشن گرفتیم/ طارمی: از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم/ جهانبخش: یکی از بهترین نسل‌های تاریخ را داریم
رییس فدراسیون و بازیکنان تیم ملی بعد از پایان بازی تیم ملی و صعود به جام جهانی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال ایران با یک گل برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بعد از این بازی رییس فدراسیون فوتبال و بازیکنان تیم ملی بعد از پایان بازی و صعود به جام جهانی صحبت کردند.
,
 
,
*عزیزی خادم: سریع‌ترین صعود به جام جهانی در آسیا را جشن گرفتیم
, *عزیزی خادم: سریع‌ترین صعود به جام جهانی در آسیا را جشن گرفتیم,
شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق و صعود به جام جهانی قطر اظهارداشت: این پیروزی بزرگ و تاریخی که به لطف پروردگار رقم خورد، را به ملت بزرگ و متمدن ایران، خانواده معظم شهدا، ‌ جانبازان سرافراز ایران اسلامی، رسانه ها و همه کسانی که ما را در این راه حمایت کردند تبریک می گویم. به ویژه به رئیس جمهور محبوب، وزیر ورزش و جوانان، ‌ دولتمردان و همه کسانی که در کنار ما بودند.
,
وی گفت: اینکه فوتبال این شوق و شعف را به جامعه آورد تا امشب میلیون ها ایرانی عاشق، غرق در شادی باشند عزت و افتخاری است که میسر نمی شد مگر با الطاف بیکران حضرت حق و از این که خداوند این نگاه را به ما داشت، سپاسگذاریم.
,
رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: فراموش نکنیم تیم ملی فوتبال ایران در چه شرایط سختی بود، ‌ تقریبا هیچ کس به این تیم و صعود به جام جهانی امید نداشت. به شرایط ایران در بحرین باز گردیم و یه یاد بیاوریم چه روزها و شب هایی را سپری کردیم. برای صعود تیم ملی به جام جهانی باید کتاب‌ها نوشت. تیم ملی در عین ناامیدی بود اما الان سرش را در آسیا و فوتبال جهان بالا گرفته و همه این ها فقط با نگاه پرودگار میسر شد.
,
عزیزی خادم گفت: امشب سریع‌ترین صعود به جام جهانی در آسیا را جشن گرفتیم، ‌ من این صعود را به رسانه‌ها و مردم تبریک می‌گویم، از رئیس‌جمهوری و معاون اول، ‌ وزیر ورزش و همه رسانه ها که در سرما و گرما در کنار ما بودند و ناامید نشدند تشکر می کنم. با حمایت هایی که انجام شد، شاهد بودیم سریع‌ترین پاداش‌ها در این دوره پرداخت شد. هنوز پاداش‌های سالیان قبل پرداخت نشده و خیلی از مربیان را می‌بینیم که مالیات‌های سال‌های گذشته‌شان هم پرداخت نشده ولی با حمایت دولت این پاداش‌ها پرداخت شده است که شایسته تقدیر است.
,
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط فعالیت کادر فنی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: ۳ بازی دیگر داریم و اعلام می کنم که از کادر فنی حمایت می کنیم، ‌ خوشبختانه رابطه فدراسیون و کارد فنی خیلی خوب است، ‌ وحید هاشمیان یکی از اخلاق مدارترین و فنی ترین مربیان ماست و فردی مانند کریم باقری را داریم که کمک حال فوتبال است. اتحاد ما باعث شد، شخصیت فوتبال عامل وحدت و اتحاد ملی باشد.  
,
وی در مورد بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در جام جهانی هم گفت: در روزهای آینده ستاد جام جهانی را فعال خواهیم کرد تا همه جوانب و شرایط این بازی ها را به خوبی بررسی کنیم و بتوانیم در مسیر درست گام برداریم.
,
 
,
*طارمی: از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم
, *طارمی: از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم,
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 با برتری مقابل قطر اظهار  داشت:‌ از تمام کسانی که در اردوی بحرین با ما بودند اما الان در کنار ما نیستند خیلی تشکر می کنم. چه از بازیکنان چه از کادرفنی و پرسنل فدراسیون، واقعا جایشان خیلی خالی است. آن ها هم خیلی زحمت کشیدند و الان به هر دلیلی، به درست یا غلط نیستند. تا آنجا که یادم هست خراطی، ماساژور ما و بازیکنانی که زیاد بودند. از همه آن ها باید تشکر کنیم. 
,
وی افزود: فقط این 11 بازیکنی که بازی می کنند و کادرفنی مهم نیستند. همه کسانی که برای تیم ملی زحمت می کشند و حتی رسانه خیلی مهم هستند. ان‌شاالله همه با هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.
,
مهاجم تیم ملی در مورد مشکلاتی که برایش در ترکیه پیش آمد و دیر به اردوی تیم ملحق شد، گفت: آن‌ها بحث‌های غیر فوتبالی است و خیلی مهم نیست. الان دل مردم خیلی شاد است و باید در مورد شادی صحبت کنیم. ا همینکه توانستیم ببریم و به جام جهانی صعود کنیم خیلی مهم بود. تمام تلاشم را برای این مردم و پرچم انجام می‌دهم. تا جاییکه توانستم تمام توانم را گذاشتم. بیشتر از این نمی‌توانستم. 
,
طارمی در خصوص پیروزی مقابل عراق عنوان کرد: همه بچه‌ها تلاش کردند. خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم. شرایط ما قبل از بازی خیلی خوب نبود ولی به هرحال هرچه بود تمام شد و توانستیم ببریم. همین که توانستیم دل مردم عزیز را شاد کنیم خیلی اهمیت داشت. ممنون از همه که تلاش کردند و توانستیم این بازی را ببریم.
,
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه با گلزنی به عراق در کنار بازیکنانی مثل خداداد عزیزی، رضا قوچان‌نژاد و محمد نصرتی و... جاودانه شد، گفت: یک نفر جاودانه نمی‌شود به خاطر اینکه برای موفقیت تیم و گلزنی همه زحمت می‌کشند. همه نفرات تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد. این مهم‌ترین چیز برای ماست. همه باید یاد بگیریم، پشت همدیگر باشیم و تمام تلاش خود را انجام بدهیم. 
,
وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی‌ می‌تواند به مرحله دوم جام جهانی صعود کند پاسخ داد: این به برنامه‌ریزی مناسبی بستگی دارد که باید انجام شود، هر چه بگوییم حاشیه خواهد بود. 
,
طارمی در خصوص وضعیت پرداخت پاداش تیم ملی توضیح داد: چرا دنبال حاشیه هستید؟ ما اکنون بازی را برده‌ایم و این بحث‌ها را باید با فدراسیون انجام بدهید. خودم باید در مورد داستان‌های زیادی با فدراسیون صحبت کنم، اما اکنون مهم‌ترین موضوع شاد بودن دل مردم است. از رسانه‌ها می‌خواهم این انرژی مثبت را در جامعه بولد کنند، ان‌شاءالله تمام مشکلات هم حل شود. 
,
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص  اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی 4 بازی پشت سر هم برگزار کند، توضیح داد: اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم چراکه نه، می‌توان 4 بازی برگزار کرد. در دوره‌های قبلی هم تیم‌های ژاپن و کره جنوبی صعود کردند،‌ تیم ما هم پتانسیل صعود را دارد اما این کار نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. از شما رسانه‌ای‌ها هم می‌خواهم حواستان به کرونا باشد. 
,
وی در خصوص پیشنهاد باشگاه آرسنال به پورتو مبنی با معاوضه خودش با اوبامیانگ  گفت: اکنون بهتر است در مورد تیم ملی صحبت کنیم. زیرا این تیم اکنون به جام جهانی رفته.
,
طارمی در خصوص غیبت وحید هاشمیان در تمرینات اخیر تیم ملی توضیح داد: من امروز ساعت 6 صبح به ایران آمدم، مستقیم هم از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم. 
,
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا اسکوچیچ باید در جام جهانی هم این تیم را همراهی کند، گفت: این مسائل در حیطه کاری من نیست، ان‌شاءالله فدراسیون صحبت کرده و تکلیف را مشخص خواهد کرد.
,
 
,
*امیری: امیدوارم در قطر موفق‌تر از ادوار قبل باشیم
, *امیری: امیدوارم در قطر موفق‌تر از ادوار قبل باشیم,
وحید امیری پس از پایان بازی با اشاره به صعود به جام جهانی فوتبال اظهار داشت: این سومین دوره متوالی بود که جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم. این برد را به مردم ایران تقدیم می کنم. امیدوارم همیشه بتوانیم زمینه شادی مردم را فراهم کنیم.  
,
وی در زمینه برنامه تیم ملی فوتبال ایران افزود: سریعترین صعود را به جام جهانی داشتیم امیدوارم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در قطر موفق تر از دیگر ادوار ظاهر شویم.
,
 
,
*قلی‌زاده: حضور در جام جهانی لذت بخش است
, *قلی‌زاده: حضور در جام جهانی لذت بخش است,
علی قلی‌زاده پس از پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق که منجر به صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، اظهار داشت: حضور در جام جهانی لذت بخش است و خوشحالم این اتفاق زیبا شکل گرفت.
,
وی افزود: این پیروزی را به مردم عزیز ایران که بدون شک بهترین مردم جهان هستند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم توانسته باشیم لبخند شادی را برای انها به ارمغان آوریم.
,
بازیکن تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: از همان بازی اول همدل و متحد هم قسم شده بودیم که به جام جهانی برسیم و به هدف خود رسیدیم.
,
قلی‌زاده تصریح کرد: حالا تلاش خود را خواهیم کرد تا در ادامه بازی‌های باقیمانده نیز با برد به کار خودمان پایان دهیم
,
 
,
*عابدزاده: می‌دانستم خدا به من پاداش می‌دهد
, *عابدزاده: می‌دانستم خدا به من پاداش می‌دهد,
امیر عابدزاده گلر تیم ملی در مورد صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی به ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم شٌکر.
,
عابدزاده ادامه داد: این پیروزی لطف خدا بود و مردم نیز حمایت کردند و خوشبختانه توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.
,
وی در مورد اینکه در این دیدار به عنوان دروازه‌بان درون دورازه‌ تیم‌ملی فوتبال ایران قرار گرفت، ‌ بیان کرد: تصورش را می‌کردم و می‌دانستم اگر تلاش کنم خدا به من پاداش می‌دهد.
,
وی در مورد حضور پدرش احمدرضا عابدزاده در ورزشگاه و تماشای عملکرد درخشان او افزود: از حضور او خوشحال شدم و تشکر می‌کنم.
,
احمدرضا عابدزاده  هم که با حضور در ورزشگاه آزادی پیروزی تیم ملی مقابل عراق را تماشا کرد، درباره قطعی شدن صعود شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: خدا را شکر، بازیکنان تیم ملی پیروزی تاریخی را کسب کردند و همه چیز عالی بود.
,
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که «تیم ملی در جام جهانی چه نتیجه‌ای می‌گیرد؟»، تصریح کرد: ان‌شاءالله در جام جهانی هم موفق می‌شویم.
,
 
,
*ترابی: جام جهانی سخت است اما تلاش می‌کنیم به مرحله حذفی برسیم
, *ترابی: جام جهانی سخت است اما تلاش می‌کنیم به مرحله حذفی برسیم,
مهدی ترابی پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در قطر هم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایجی در شان و شخصیت تیم ملی کسب کنیم.
,
وی در مورد شکست ناپذیری تیم ملی در ۱۴ بازی اخیر اضافه کرد:‌ این نتیجه تلاش همه بازیکنان و کادر فنی بود. همه نفرات از جان و دل در زمین مایه  گذاشتند و توانستیم موفق شویم.
,
ترابی  افزود: جام جهانی سخت است. تلاشمان این است مانند صعود تاریخی که امروز داشتیم و سریع ترین صعود را تجربه کردیم، در قطر نیز نتایج خوبی بگیریم و در مرحله حذفی جام جهانی حاضر شویم.
,
 
,
*عزت اللهی: شادی مردم از همه چیز مهم‌تر است
, *عزت اللهی: شادی مردم از همه چیز مهم‌تر است,
سعید عزت‌اللهی پس از پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق که منجر به صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، اظهار داشت: همه بچه‌ها و تمام کادرفنی با تمام سختی‌ها جنگیدند و ثمره آن شادی مردم بود که از همه‌چیز مهم‌تر است. 
,
وی ادامه داد: خدا را شکر بازگشت مردم به ورزشگاه با صعود جام جهانی همراه شد تا این صعود را جشن بگیریم. بعد از سختی‌های کرونا و در این سرما تماشاگران را در کنار خود دیدیم. خدا را شکر با اقتدار صعود کردیم. 
,
هافبک تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: امیدوارم مردمی که برای شادی به خیابان رفتند، مواظب خودشان باشند. از بازیکنان تیم ملی چه کسانی که بازی کردند و چه کسانی که کم بازی کردند هم تشکر می‌کنم. 
,
 
,
*فرجی: بچه‌ها گل کاشتند
, *فرجی: بچه‌ها گل کاشتند,
فرشاد فرجی پس از پایان بازی ایران و عراق و صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: این برد مبارک همه باشد. تمام خوشحالی ما این است که مردم حس و حال خوبی دارند و خوشحال هستند.  
,
وی با اشاره به تلاش نفرات تیم ملی در بازی برابر عراق افزود: بچه ها عالی بودند و گل کاشتند آنان زحمت دیگر ملی پوشان را کشیدند.
,
 
,
*جهانبخش: یکی از بهترین نسل‌های تاریخ را داریم
, *جهانبخش: یکی از بهترین نسل‌های تاریخ را داریم,
علیرضا جهانبخش پنجشنبه شب پس از پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق که منجر به صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، اظهار داشت: به جز ۲۰ دقیقه اول بازی، در بقیه دقایق بسیار خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم تا با اقتدار بیشتری صعود کنیم. 
,
وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهترین‌ نسل‌های تاریخ فوتبال کشورمان را داریم که بازیکنان جوان بسیار خوبی هم به تیم اضافه شده‌اند. 
,
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: حضور بانوان یک دلگرمی خوب برای تیم ملی و امیدوارم از این به بعد بازهم شاهد این اتفاق باشیم. امیدوارم با این اتفاق خواهر، مادر و افراد خانواده‌ها بتوانند در استادیوم حضور پیدا کنند تا دلگرمی ما بیشتر شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه