اخبار داغ

تأملی بر دستاوردهای انقلاب ۴۳ ساله ایران؛

خودباوری و استقلال، مهمترین رهاورد انقلاب اسلامی است/ واردات کالاهای بی‌ارزش؛ بزرگترین خیانت رژیم پهلوی به اقتصاد ایران

خودباوری و استقلال، مهمترین رهاورد انقلاب اسلامی است/ واردات کالاهای بی‌ارزش؛ بزرگترین خیانت رژیم پهلوی به اقتصاد ایران
مولوی احمد سپاهی، یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: جنایت‌های رژیم پهلوی در عرصه های مختلف از یاد ملت ایران حذف نمی شود، وارد کردن کالاهای کم ارزشِ غربی ها تنها یکی از بزرگترین خیانـت های این رژیم در حوزه اقتصادی کشور به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، انقلابی که حیرت جهانیان را دربرداشت و در فضای سیاسی دوقطبی آن روزگار یک اتفاق شگفت انگیز به حساب می آمد.

ایستادگی در مقابل استکبار و مبارزه با زورگویان و مستکبران در جهت حمایت و پشتیبانی از مستضعفان و محرومان جهان به تاسی از مکتب عاشورا، احیای هویت دینی، پشتوانه همه جانبه مردمی، استقلال طلبی، خودباوری و اعتماد به نفس از جمله آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

امروز در چهل و سومین سال فجر انقلاب اسلامی پیشرفت‌های علمی، فنی، اقتصادی، نظامی و امنیتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم است، مردمی که یکی از پشتوانه‌های قوی و صاحبان اصلی انقلاب به شمار رفته و این موضوع باعث شده که در تمام این سال ها دشمن به دنبال طرح ریزی برای جدایی مردم از انقلاب و بالعکس باشد اما به برکت انقلاب اسلامی، خون‌های شهدا، رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همراهی بصیرانه و همیشگی مردم تاکنون نتوانستند به اهداف شوم خود نائل شوند.

استقلال در دوران پهلوی معنا نداشت

مولوی احمد سپاهی در گفت وگو با خبرنگار ما به تبیین جنایت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌های رژیم پهلوی اشاره و بیان کرد: جنایات و ظلم های رژیم پهلوی در تمامی عرصه ها هیچگاه از یاد ملت ایران فراموش نخواهد شد، وارد کردن کالاهای کم ارزشِ غربی ها بـه انبارهای ایران تنها یکی از بزرگترین خیانـت های این رژیم در حوزه اقتصادی کشور به شمار می رود.

وی تصریح کرد: رژیم پهلوی با بی‌کفایتی، فساد اخلاقی، و یا تلاش برای حذف دین، قدغن کردن حجاب و سرسپردگی به بیگانگان منافع کشور را فدای خواسته های خود و اربابانش به ویژه آمریکا کرد.

این سرطایفه در بخش دیگر سخنان خود به تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: در دوران پهلوی چیزی به‌عنوان استقلال در کشور وجود نداشت، سیستم امنیتی هم در راستای منافع کشورهای غربی مثل آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود؛ اما آنچه مهم بود اینکه باوجود تمام سختی‌ها از گذشته تاکنون ملت ایران با صبر و مقاومت از گردنه های سخت گذر کرده و با صلابت در مقابل هرگونه توطئه ای ایستادگی کردند که نتیجه آن پیروزی در برابر استکبار جهانی است.

بیانیه گام دوم نقشه راه تداوم انقلاب است

وی تاکید کرد: آزادی، استقلال و خارج شدن از سلطه استعمار خواسته‌ ملت ایران بود که برای رسیدن به آن نیز اتحاد، همدلی، وحدت و همرامی ملت با ولایت فقیه مهمترین عوامل موفقیت به شمار می رود.

سپاهی با بیان اینکه بیش از چهار دهه است که استقلال، امنیت و هم آزادی خود را حفظ کرده ایم، گفت: ایمان به خدا و حرکت در مسیر رهبری و وحدت رمز پیروزی انقلاب در طی این سال ها است.

وی در بخش دیگر با بیان اینکه بیانیه گام دوم نقشه راه برای تداوم مسیر انقلاب است، اظهار کرد: مفاد این بیانیه یادآور پیام‌ها و بیانیه‌های حضرت امام خمینی(ره) در تعیین مسیر انقلاب بوده و هم اینک تداوم مسیر و حرکت انقلاب بیش از پیش نیاز به مشارکت، پشتیبانی، وحدت، انسجام و حمایت همه جانبه مردم و مسئولان دارد.  

پیروزی انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا را شکست

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، دستاوردهای بسیاری داشته که آزاد کردن ایران از یوغ استعمارگران، تکیه بر توان داخلی، تبدیل شدن به ابرقدرت منطقه ای، عدم وابستگی به بیگانگان، خودکفایی و خودباوری از جمله آنها است.

این سرطایفه پیشرفت در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش، علمی، عمرانی، نظامی، دفاعی و سایر موارد را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: کشور ما در برخی بخش ها پیشرفت های چشمگیری داشته و از بسیاری از کشورهای پیشرفته در رتبه بسیار جلوتری قرار دارد.

سپاهی با بیان اینکه بهمن ماه فرصتی مناسب برای معرفی خدمات نظام به شمار می رود، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که در این راستا با بزرگ نمایی، دروغ و ایجاد اختلاف و تحریم های ظالمانه سعی در عملی کردن آن دارد اما هوشیاری، بصیرت، ولایت پذیری و ولایتمداری مردم در تمامی عرصه ها منجر به شکست دشمنان شده و به جرات می توان گفت با پیروزی انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, استقلال در دوران پهلوی معنا نداشت, استقلال در دوران پهلوی معنا نداشت,
,
,
,
,
,
,
,
, بیانیه گام دوم نقشه راه تداوم انقلاب است, بیانیه گام دوم نقشه راه تداوم انقلاب است,
,
,
,
,
,
,
,
, پیروزی انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا را شکست, پیروزی انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا را شکست,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه