اخبار داغ

در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مطرح شد؛

حقایق انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود

حقایق انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود
ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نماز جمعه گفتند: برای درک بیشتر جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حقایق انقلاب اسلامی به شایستگی بازگو شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان بیان کرد: تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب نشانگر این است که باید بازشناسی انقلاب اسلامی برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه صاحبان تریبون باید وقایع، برکات و اقدامات انقلاب را برای نسل‌های جوان تببین کنند، گفت: در غیر این صورت وقایع انقلاب به دست دشمنان تحریف خواهد شد.

به گفته وی، راه رسیدن به تقوای الهی این بوده که باور کنیم هر عمل و ذره‌ای کار نیک انجام دهیم خدا می‌بیند و در این درگاه چیزی گم نمی‌شود و راه دوم این است باور کنیم که لحظه لحظه‌ی عمرمان در محضر حضرت حق است.

 ایجاد هراس در تل‌آویو با حمله یمنی ها به امارات

حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: پیمان شانگهای یکی از معاهده های بین المللی دولت سیزدهم است که با هدف بهبود معیشت مردم صورت گرفت که اثر آن را در معیشت مردم مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: غرب امید دولت قبل بود اما به وعده هایی که دادند عمل نکرد اما دولت سیزدهم با حفظ عزت، اقتدار و استقلال کشور برنامه های خود را با شرق و غرب پیش می برد.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: نسبت به مردم ین ظلم و جنایت های فراوانی در حال انجام است اما اجازه داده نمی شود که مظلومیت مردم یمن به جهان مخابره شود.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی اضافه کرد: اقتدار شجاعانه و تاریخ ساز مردم یمن را مقابل امارات شاهد بودیم که مهر بطلان بر ایده معامله قرار در این منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: حمله یمن به امارات شوک بزرگی به حوزه اقتصادی افرادی وارد کرد که قصد داشتند در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

امام جمعه موقت سراوان تصریح کرد: آل سعود جنایات فراوانی را نسبت به مردم یمن داشته که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد اما حمله یمن به امارات هراس را در تل‌آویو و اسرائیل ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از محبوب ترین افراد در جهان هستند که برخی ها با اهداف شوم خود قصد دارد به این چهره محبوب و دوست داشتی خدشه وارد کنند اما به هدف خود نخواهند رسید.

تکیه بر غرب، به مثابه آب در هاون کوبیدن است

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است و توشه انسان های بهره بردار از فرصت عمر بوده و انسان بابت هر لحظه آن باید پاسخ گو باشد.

وی افزود: دوازدهم بهمن ماه سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر بوده و نکته ای که در این روزها قابل توجه است تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حوزه جهاد تبیین می باشد.

این خطیب جمعه تصریح کرد: اکنون دشمنان در حوزه جنگ نظامی توان مقابله با ایران قوی را ندارند و تلاش آنان این است که در برابر حقایق انقلاب و دستاوردهای آن در دستور کار خود تخریب را قرار دادند

وی اضافه کرد: خاندان پهلوی خبیث ترین و روسیاه ترین افراد نسبت به ملت ایران بودند و خیانت های بزرگی نسبت به آن ها انجام دادند و بابت این کارهایشان ایران متحمل انواع شکست ها در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی شد.

حجت الاسلام بزمانی عنوان کرد: در زمان پهلوی مردم در تعیین سرنوشت خودشان هیچ کاره بودند و در آن زمان تنها یک درصد روستاها از آب آشامیدنی سالم و ۴ درصد دارای برق بودند که دوران قبل وبعد انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نسیت.

وی اذعان کرد: اگر دشمنان نظام اسلامی قدرت مقابله با ایران را داشتند قطعا به کشور ما حمله می کردند، اما با وجود قدرت بازدارندگی توان رویارویی با کشورمان را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها چون نظامی، سایبری دارای قدرت راهبردی است.

این خطیب جمعه با اشاره به دیدار غیرتمندانه و راهبردی ریاست جمهوری با سران کشور روسیه، بیان کرد: این جلسه به مزاج کشورهای غربی و غرب گرایان نبود و سعی داشتند به جای اینکه به اصل دیدار بپردازند به سراغ حاشیه بروند.

وی با اشاره به اینکه تکیه بر غرب مانند آب در هاون کوبیدن است، عنوان کرد: تکیه بر غرب در هشت سال گذشته اثراتی جز فلج کردن اقتصاد، عقب‌افتادن از صنایع هسته ای، کاهش ارزش پول ملی و رشد سرسام آور تورم و افزایش بیکاری و کوچک کردن سفره های مردم را در پی نداشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,  ایجاد هراس در تل‌آویو با حمله یمنی ها به امارات,  ایجاد هراس در تل‌آویو با حمله یمنی ها به امارات,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تکیه بر غرب، به مثابه آب در هاون کوبیدن است, تکیه بر غرب، به مثابه آب در هاون کوبیدن است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه