اخبار داغ

بعد از اقامه نماز جمعه انجام شد؛

محکومیت نمازگزاران مازندرانی به جنایات ائتلاف سعودی‌ در یمن

محکومیت نمازگزاران مازندرانی به جنایات ائتلاف سعودی‌ در یمن
مردم مناطق مختلف مازندران پس از پایان نماز وحدت بخش جمعه، جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم و از ملت مظلوم یمن دفاع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مردم شهرهای مازندران امروز (جمعه ۸ بهمن ماه) پس از اقامه نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) به امامت آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در حمایت از یمن راهپیمایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

با پایان نماز جمعه امروز در شهرهای مازندران، نمازگزاران در اعتراض به تداوم جنایات ائتلاف سعودی در یمن و کشتار وحشیانه مردم این کشور، راهپیمایی کردند.



راهپیمایان در این مراسم، با شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، خشم و انزاجار خود را از حدود 7 سال کشتار بی‌وقفه مردم یمن اعلام کردند.

نمازگزاران همچنین با انتقاد از سکوت و انفعال مجامع حقوق بشری و بین‌المللی در مقابل جنایات سعودی‌ها در یمن، خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به بحران انسانی در یمن شدند.

*باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود

امام جمعه آمل درجمع تجمع کنندگان این شهرستان با اشاره به کشتار مردم غیر نظامی یمن توسط اعتلاف سعودی گفت: باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود تا جهانیان به ماهیت اصلی رژیم آل سعود و همپیمانان آن پی ببرند.

,
,
, ,
,
,
,
,
,
, *باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود, *باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود,
,
, درجمع, اعتلاف,

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی، افزود: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدت ۶ و نیم سال گذشته تمام زیرساخت‌های کشور یمن ویران کرده است.

,

وی، با بیان اینکه این اعتلاف جنایتکارانه علاوه بر حملات اخیر، اینترنت در این کشور را نیز قطع کرده تا سیستم اطلاع رسانی مظلومیت مردم یمن به گوش جهان نرسد افزود: کمترین اقدامی که امروز می‌توانیم انجام دهیم حضور مردم ایران در راهپیمایی علیه رژیم استکباری و آل سعود است تا صدای این ملت مظلوم به گوش جهانیان برسد.

, اعتلاف, جنایتکارانه,

امام جمعه آمل اضافه کرد: مردم ایران با این حضور می‌گویند که حمله کنندگان به این کشور رنگ امنیت را نخواهند دید و امید واریم که مردم یمن با مقاومت خود در این جنگ پیروز میدان باشند.

, واریم,





در شرایطی مردم در حمایت از یمن فریاد سر دادند و ندای حق‌خواهی مردم ستم‌دیده یمن را به گوش جهانیان رساندند که طی روزهای اخیر، متجاوزان به یمن با قطع اینترنت به دنبال آن بودند که مانع انتشار اخبار تجاوز به یمن شوند.

مقاومت ستودنی مردم یمن مقابل جنایت‌های ائتلاف سعودی

امام جمعه زیراب نیز به جنایت‌هایی که علیه مردم مظلوم یمن اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: یمن با حمله موشکی، بر تن مردنماهای عرب خلیج فارس، لرزه انداخت.‌

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه، بی‌توجهی‌ به مقوله حجاب را از چالش‌های جامعه امروز برشمرد و اظهار کرد: حجاب موضوع فردی نیست بلکه بحث کیان، ارزش دینی و ملی ما است.حجاب سنت ملی و خیمه دین و شریعت است.در روایتی پیامبر فرمودند: هر زنی که برای حفظ عفتش استقامت کند، خداوند ثواب شهید را می‌دهد.
 
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب درمورد اهمیت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: آقا فرمودند:" جهاد یعنی تلاش در مقابله با دشمن". درواقع هر تلاشی چه اقتصادی، علمی که در مقابله با دشمن باشد، جهاد محسوب می‌شود.
 
امام جمعه زیراب با بیان اینکه عده‌ای با تصور نادرست می‌گویند دین از سیاست جداست، تصریح کرد: چرا عده‌ای چنین می‌گویند؟ این حرفها را از کجا آورده‌اند؟ اکثر امامان ما در سنین پایین به شهادت رسیدند. جهاد تبیین داشته‌اند و در راه مبارزه با طاغوتیان زمانه‌ خود، به شهادت رسیدند.‌گاهی جهاد با شمشیر است و گاهی با زبان و عمل.
 
این مسئول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبری فرمودند:" تشخیص دهیم امروز عرصه جهاد کجاست. امروز مواجه با جبهه گسترده شیطانی با هزاران متخصص هنری، رسانه‌ای، ارتباطات و پشتیبانی انبوه مالی و امنیتی هستیم".
 
رضایی تصریح کرد: اگر ولی فقیه نداشتیم، حکومت نداشتیم . اگر سیاست را از دین جدا می‌کردیم امروز همان بلایی که وهابیون بر کربلایی‌ها و نجفی‌ها آورده بودند، بر سر ما می‌آوردند. امروز اگر می‌خواهیم از کیان اسلام دفاع کنیم باید در میدان باشیم.
 
وی به جنایت‌هایی که علیه مردم مظلوم یمن اتفاق افتاد اشاره و خاطرنشان کرد: نزدیک به ۷ سال بر سر زنان، کودکان و مردم مظلوم یمن، بمباران می‌شود.  اکنون که حمله موشکی به امارات و عربستان انجام شده، فریاد سازمان حقوق بشر کجایند، بلند شده است. درحالی که یمن از خود دفاع کرد.
 
امام جمعه زیراب در پایان تاکید کرد: یمن با حمله موشکی، بر تن مردنماهای عرب خلیج فارس، لرزه انداخت.‌


,
,
, ,
,
,
,
, مقاومت ستودنی مردم یمن مقابل جنایت‌های ائتلاف سعودی, مقاومت ستودنی مردم یمن مقابل جنایت‌های ائتلاف سعودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با محکوم کردن اقدام ضد انسانی و غیر قانونی آل سعود، خواستار واکنش مجامع بین المللی در مقابله با این اقدامات شدند.

,

به گزارش بلاغ، روز گذشته دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران در واکنش به جنایات آل سعود و عمارات متحده و حامیان غربی آنان نسبت به ملت مظلوم یمن در مقابل دفتر وزارت خارجه استان مازندران در ساری تجمع کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه