اخبار داغ

فیفا اولتیماتوم داده؛ از این پس سکوت نمی‌کنم

عزیزی‌خادم:‌ ما را به جادوگری متهم کردند ولی جادوگری شرک است/ برخی‌ها دنبال چاه کندن و پست گرفتن بودند

عزیزی‌خادم:‌ ما را به جادوگری متهم کردند ولی جادوگری شرک است/ برخی‌ها دنبال چاه کندن و پست گرفتن بودند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فعلی علمی است و توکل در آن وجود دارد اما ما را به جادوگری متهم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب عزیزی‌خادم رییس فدراسیون فوتبال درباره صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی۲۰۲۰ قطر اظهار داشت:‌‌ این پیروزی بزرگ ارزشمند و تاریخی تیم ملی را تبریک می‌گویم‌. سریع ترین صعود تاریخ را به ملت بزرگ ایران، خانواده فوتبال و مجموعه فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. همچنین به خانواده معظم شهدا که اسطوره های واقعی هستند تبریک ویژه می‌گویم. به تیم ملی و ملت بزرگ ایران افتخار می‌کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی درباره سختی‌های کار در زمان آغاز فعالیتش در فدراسیون فوتبال که خیلی از بزرگان فوتبال هم حضور در آن را قبول نمی کردند، توضیح داد: به نکته درستی اشاره کردید. کار بسیار سختی بود و شکرگزار پروردگار عالم هستیم. به عنوان عضو کوچک خانواده فوتبال که کمترین نقش را در این صعود داشتم و به ویژه از پروردگار عالم تشکر می‌کنم.خداوند عالم عنایت خاصی به این تیم داشت و این مساله را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم. در فراتلاطم بحرین که واقعا هیچ امیدی نبود و خوشبین‌ترین افراد هم شاید 5 درصد به برد در 4 بازی امید داشتند و در حالی که اعتبار تیم ملی کمرنگ شده بود، با توجه به شرایط سرمربی قبلی حتی میزبانی را هم از ما گرفته بودند، به موفقیت رسیدیم.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خداوند عالم کمک کرد و عنایت ویژه‌ای داشت تا تیم ملی ایران در آن مسابقات نتیجه بگیرد. کادر فنی و بازیکنان خوب ما هم زحمت کشیدند همه با همدلی و همراهی به لطف الهی از آن مرحله سربلند بیرون آمدیم. باید خاطره‌ای را بگویم، وزیر ورزش یکی از کشورهای منطقه که شاید فوتبالش جایگاه بالایی هم ندارد همراه با سفیر این کشور قبل از بازی ما با بحرین نزد ما آمد و گفت دوست داریم ایران در این مسابقات برنده شود و تیم شما را در قطر ببینیم. او در آن زمان خیلی ابراز ناراحتی می‌کرد و  می‌گفت ایران در مرحله اصلی مقدماتی نباشد. آنها با یک برد به مرحله اصلی می‌آمدند اما ما باید هر 4 بازی خود را می‌بردیم. هیچگاه فراموش نمی‌کنیم کشورهایی که نسبت به ما جایگاهی در فوتبال نداشتند می‌توانستند با یک برد به مرحله اصلی بیایند و حتی برای جام ملت‌های آسیا انتخاب شوند اما اگر ما یک مساوی هم در این 4 بازی می‌دادیم جام ملت‌های آسیا هم از دست‌مان می‌رفت. همه چیز در آن مسابقات تغییر کرد امروز اگر شاهد فصل نوینی در فوتبال هستیم به این دلیل است که عملکرد و کارنامه تیم ملی و فدراسیون فوتبال کاملا مبین این فصل نوین است و مردم خوشحال هستند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: باید به این نکته هم اشاره کنم شوقی که امروز در دل مردم افتاده و شور و نشاطی که در کشور عزیزمان حاکم شده مثال‌زدنی است. شاید فضایی که برای تیم ملی ایران ایجاد شد غیرقابل باور بود. از رؤسای قبلی فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم که همه پس از این پیروزی به من پیام دادند و صعود به جام جهانی را تبریک گفتند. از آنها سپاسگزار هستم.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا مهدی تاج هم پیام تبریک داده توضیح داد:‌بله، همه عزیزان پیام دادند و باید از آنها تشکر کنم اما گلایه‌ای هم دارم. فدراسیون فوتبال در این مدت جریانی وحدت‌زا وجود آورد اما افرادی خیلی قوی دنبال چاه کندن برای فدراسیون بودند و می‌خواستند فضا را مسموم کنند. آنها می‌خواستند جلوی رضایتمندی را بگیرند. به خاطر آرامش تیم ملی در مقابل آنها سکوت کردیم اما از این وضعیت رضایت نداشتیم. واقعا این شرایط مورد رضایت ما نبود اما به خاطر تیم ملی سکوت کردیم. فدراسیون فوتبال مبتنی بر برنامه‌ریزی است اما برخی بدون دلیل و آگاهانه دنبال این بودند جلوی آرزوی یک ملت و خاطرات خوش را بگیرند.

,

 

,

عزیزی خادم خاطرنشان کرد: فدراسیون فعلی یک فدراسیون علمی است و توکل در آن وجود دارد اما ما را به جادوگری متهم کردند. جادوگری شرک است. ما مسلمان و شیعه هستیم، توکل و دعای خیر مردم و آبرومندان مگر با این موضوع منافات دارد؟ برخی رسانه‌ها فوتبال را به مبحث جادوگری متهم کردند اما ما سکوت کردیم و در این مدت حرفی نزدیم اما بابت آن گلایه داریم.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا این صحبت ها مطرح شده است گفت: به دلیل اینکه خیلی‌ها دنبال پست‌ها در فدراسیون فوتبال بودند اما ما  راهمان را می‌‌رویم چون فدراسیون متعلق به مردم است. برخی از همین رسانه‌ها علیه فدراسیون مطالبی را مطرح می‌کردند و حتی اجازه پاسخگویی را به همکاران ما نمی‌دادند. همانطور که گفتم برخی‌ آگاهانه دنبال این بودند که جلوی آرزوی خوب مردم را بگیرند.

,

 

,

عزیزی‌خادم در واکنش به اظهارنظر مجری برنامه ورزش و مردم مبنی بر اینکه دیگی که برای من نجوشد، می‌خواهم صد سال سیاه نجوشد و مباحث جادوگری ارتباطش با خوبان عالم توضیح داد: خوبان عالم شهدا و ائمه اطهار هستند، آبرومندان عالم و مؤمنان واقعی آنها هستند. اهل بیت پیغمبر خوبان عالم هستند بگویم بدان عالم؟ خیلی بد است که ما با ادعای بچه مسلمان و بچه شیعه بودن امروز دنبال چنین مسائلی باشیم. امروز ما به شهدا افتخار کرده و این پیروزی بزرگ را به شهدا تقدیم می‌کنیم. وجب به وجب این کشور به برکت قطره قطره خون شهدا حفظ شده و به برکت آنها نفس می‌کشیم و تمام وجود ما از شهدا است. امروز به این افتخار می‌کنیم در شرایط سخت معیشتی ملت ایران که با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم، برد تیم ملی را به مردم تقدیم می‌کنیم.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مردم همه جوره کنار ما بودند. ما کارهای مهم و برنامه‌ریزی داریم، با شعار دانشگاهی نگاه و برنامه‌ریزی به فوتبال آمدیم  و فوتبال بانون و آقایان را می‌بینیم. رده‌های مختلف ملی را می‌بینیم از قبل مشکلات و مسائلی بوده اما هیچ جای دنیا اینگونه برخورد نمی‌کنند. امروز فوتبال کشورمان در رنکینگ اول آسیا است و تیم ملی سریع‌ترین صعود تیم ملی را داشت  و امروز باید همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم. فدراسیون فوتبال گفتمان و درایت جدیدی را در حوزه اجرایی به منصه ظهور گذاشته است. امروز فدراسیون فوتبال با شعار توسعه آمده و باید از رئیس‌جمهور محترم تشکر کنم که ویژه به فوتبال ملی کمک کرد. معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ورزش خالصانه کنار فوتبال قرار گرفتند.

,

 

,

عزیزی‌خادم ادامه داد: روز گذشته مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در وسط جمعیت تماشاگران آمد و یک ساعت هم پس از بازی در رختکن تیم ملی حضور داشت. دولت برای اولین بار پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی را در سریع‌ترین زمان انجام داد و ان‌شاءالله این مبلغ فردا به حساب اعضای تیم واریز می‌شود این کار مهم است. معاون اول رئیس‌جمهور و سجادی به بچه‌های تیم ملی و همه ما قول دادند با یک برنامه‌ریزی اساسی به تورنمنت‌های اساسی و روزهای فیفادی پیش‌رو به ما کمک کنند. دولت عملاً نشان داد کنار تیم ملی است.

,

 

,

وی در مورد اینکه آیا قول‌هایی برای حمایت از تیم ملی گرفته، توضیح داد: مخبر در این مورد صحبت کرد و باید از وی تشکر کنم. رئیس‌جمهور هم دو سه روز قبل در وقت اضافی به ما اعلام کرد می‌خواهد سر تمرین بیاید اما طبق مشاوره کمیته پزشکی به خاطر بحث پروتکل‌ها از این امر منصرف شد. این خبرها خوب است و ما را به هم نزدیک می‌کند. همکاری جدیدی شکل گرفته، اینجا دیگر گروکشی نیست بلکه فوتبال است. خبرها و نشانه‌های خوبی است که ما را به هم نزدیک می‌کند.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه افراد مسؤول در فوتبال نباید فقط شعار بدهند و باید همه جوره حمایت کنند تا بازیکنان تیم ملی در مضیقه قرار نگیرند تا تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کند گفت:‌ به نکته درستی اشاره کردید، از کارمندان فدراسیون سوال کنید که در سال گذشته 40 درصد حقوق‌ها را با وجود تنگناهای مالی افزایش دادیم. این موضوع را وظیفه خودمان می‌دانستیم. مسأله بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که نباید توقعات را بالا ببریم زیرا وارد مرحله سخت‌تری شده‌ایم چون در یک آزمون و امتحان سخت‌تر قرار گرفته‌ایم. هر چند تجارب مهمی از کنار هم بودن کسب کردیم و باید به خاطر آنها از رسانه ملی و تمام رسانه‌هایی که به فوتبال ملی کمک کردند تشکر کنیم در شورای ورزش صدا و سیما به ما کمک کردند همانگونه که رسانه‌های دیگر هم به ما کمک کرده و از آنها تشکر می‌کنیم. امیدواریم این مسائل قوی‌تر از قبل ادامه یابد زیرا روند مطلوبی است و نتیجه داده.

,

 

,

عزیزی‌خادم ادامه داد:‌ مسیر روشنی تبیین شده و نقش رسانه‌ها که همیشه حمایت کرده‌اند بی‌بدیل است اما نباید در فضای ایجاد شده توقعات را بالا برد. تیم‌هایی که به جام‌جهانی آمدند بسیار پرهزینه بوده و تدارک خوبی هم می‌بینند. در وضعیت موجود حلاوت مسابقات این است که با 32 تیم برگزار می‌شود جام جهانی بعدی 48 تیمی است و دیگر شور فعلی را نخواهد داشت.

,

 

,

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند نسل فعلی تیم ملی می‌تواند با درخشش در تیم ملی از مرحله گروهی صعود کند گفت:‌ ان‌شاءالله کنار بچه‌ها هستم و با تمام وجود به آنها افتخار می‌کنم. فضای تیم ملی مثبت، رفاقتی و همدلانه است بازیکنان تیم ملی وجودشان را گذاشته‌اند و با وجود کم و کسری‌ها صادقانه جنگیدند. امیدوارم شرایط را برای آنها فراهم کنیم. آنها نشان دادند برای نام وطن‌مان و بلندای نام ایران سرباز واقعی هستند. به بچه‌های تیم ملی افتخار کرده و کنار آنها هستیم. باید قوی‌تر از قبل برنامه‌ریزی و منسجم‌تر از قبل کار را طراحی کنیم. برای این نوع همکاری باید از مجلس و سایر دستگاه‌ها تشکر کنم. باید از موسوی و حدادیان هم که صادقانه در این مدت با فدراسیون همکاری کردند تشکر کنم. مالک نساجی به ما پیام داد و گفت هواپیمای تیم ملی بانوان ساعت 16:25 رایگان به تهران می‌آید،اینها  همه لطف و با برنامه بوده، امیدوارم همه دستگاه‌ها امکانات، شرایط و بخش کنار مجموعه تیم‌های ملی قرار بگیرند.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا الزامات و ضرب‌العجل‌هایی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها تعیین کرده و اگر برخی موارد مدنظر رعایت نشود فدراسیون دچار مشکل خواهد شد گفت:‌حضور تماشاگران اکسیژنی واقعی در ورزشگاه است. حضور هواداران در بازی با عراق خیلی مهم بود و باید از دولت خیلی با صلابت رفتار کرده و به ایجاد این فضا کمک کرد تشکر کنم. فدراسیون مسؤول ورود تماشاگران نیست چون سخت‌افزار این موضوع در اختیار وزارت ورزش است. به خاطر کرونا و پروتکل‌های بهداشتی که خط قرمز است و هیچکس نمی‌تواند از آنها عبور کند بحث حضور تماشاگران در دوره قبلی انجام نشد و این مسأله در حیطه کاری ما نیست. بحث زیرساخت‌های ورزشگاه هم در حیطه کاری فدراسیون نیست.

,

 

,

عزیزی خادم افزود: در سال 2017 تعهدی داده شد و دیدار تیم ملی مقابل کامبوج در سال 2019 با حضور تماشاگران و بانوان برگزار شد. برای سال 2020 هم در بحث باشگاهی تعهدی دادیم و تماشاگران در رقابت‌های باشگاهی هم حاضر شدند اما در دو سال گذشته به دلیل کرونا و بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقات همه چیز راکد بود. با کار خیلی سنگینی میزبانی را بازگرداندیم، این موضوع خیلی مهم است. میزبانی را از ما گرفته بودند.

,

 

,

وی تصریح کرد:‌ یکی از ایرادهای ما فراموشی ذات بشر است، یادمان رفته 7، 8 ماه پیش کجا بودیم و الان کجا هستیم. فیفا سر جای خودش است. باید تماشاگران و بانوان در ورزشگاه حضور داشته باشند. دو اتفاق در دولت فعلی افتاد معاون بانوان رئیس‌جمهور برای اولین بار به تمرین تیم بانوان آمد و قبل از اعزام این تیم به مسابقات بیانیه‌ای از طرف رئیس‌جمهور داد که کار جدیدی بود امیدوارم فوتبال را برای همه ببینیم.  فیفا چنین اولتیماتومی برای حضور بانوان داده و این واقعیات را نمی‌توان کتمان کرد.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبالی در مورد اینکه آیا شرایط مالی در تیم امید هم مناسب است گفت: قرارداد مربوط به تیم امید انجام شده اما فراموش نکنید با انبوهی از بدهی‌ها مواجه بودیم. اکنون در فیفا دی حضور داشتیم اما مهدوی‌کیا همچنان سرمربی ما است برای تیم هم مشغول برنامه‌ریزی هستیم. اتفاق مهمی برای تیم امید افتاد و در سال اول برای 4 سال آینده برنامه‌ریزی کردیم برنامه‌ریزی تشکیل یک تیم با کیفیت را انجام دادیم. کار تیم ملی فوتسال را هم با وحید شمسایی شروع کردیم که از چهره‌های خوش‌نام این رشته  است.

,

 

,

عزیزی‌خادم درباره مسائل ساختاری فدراسیون گفت:‌ این موضوع بسیار مهم است. با انبوهی از مسائل و مصائب که از قبل وجود داشت مواجه شدیم اما تیم ملی بزرگسالان پیشانی فوتبال است. مردم توقعاتی دارند که باید در مورد این تیم انجام می‌شد و برنامه‌ریزی‌ها به این سمت می‌رفت خوشبختانه چنین اتفاقی افتاد و تیم ملی سربلند از این آزمون بیرون آمد. قطعا فدراسیون به بحث‌های استراتژیک و ساختاری هم خواهد پرداخت و نقاط ضعف را شناسایی خواهد کرد. از هیچ مسأله‌ای مبری نیستیم. دستمزد داوران 4 برابر شد و این موضوع بسیار مهم است. می‌توانید سوال کنید که این مبلغ پرداخت شده یا نه. 

,

 

,

وی در مورد اینکه او را به استقلالی یا پرسپولیسی بودن متهم می‌کنند، گفت: می‌گویید این مسایل اتهام است و ثابت نشده. گل محمدی از لحاظ اخلاقی و فنی جزو بهترین ها است‌. پرسپولیس هم نه تنها در ایران بلکه در آسیا باشگاهی بزرگ است که در ۵-۴ چهار سال اخیر دو بار به فینال آسیا رفته است. امیدواریم فکری اساسی برای این تیم بشود. کیفیت ساختاری در لیگ فوتبال ما پایین آمده و خیلی از باشگاه ها در بحث‌های ابتدایی شان مانده‌اند. خیلی به ما مربوط نیست اما این‌ صحبت ها به قول شما اتهام است و ثابت نشده است. پرسپولیس باشگاه بزرگی است، نه در ایران بلکه آسیا و در چند سال گذشته دو بار به فینال آسیا رفته. امیدوارم فکری به حال این باشگاه شود. این موضوع خیلی به ما مربوط نیست اما اگر شرایط به این شکل پیش برود شاید تعداد تیم‌ها را تقلیل بدهیم. باید برنامه ریزی اساسی انجام بدهیم.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال درباره الزامات مجوز حرفه ای خاطرنشان کرد: فوتبال حرفه‌ای الزاماتی دارد. الان در مشهد و نفت مسجد سلیمان آن شرایط را می‌بینید. نساجی نمی‌تواند در زمین خودش بازی کند. یک بار در مشهد و یک بار در شهر دیگری بازی می‌کند. اینها با نگاه حرفه‌‌ای در فوتبال که دنبالش هستیم همخوانی ندارد. فوتبالی که در رنکینگ یک آسیا است نباید باشگاه‌هایش به این سمت بروند.

,

 

,

وی ادامه داد: به شخصه تعلق رنگی ندارم و بارها این موضوع را اعلام کرده ام. این مسائل که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود را تکذیب می‌کنم. در هیچ پلتفرمی و شبکه‌های اجتماعی نیستم. تمام وقت، فکر و زندگی ما درگیر فدراسیون و تیم‌های ملی است‌. فدراسیون فوتبال متصدی استقلال و پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر نیست. در مراسم امروز سالگرد مهرداد میناوند از من درباره وضعیت پرسپولیس پرسیدند اما  من متصدی تیم‌ها نیستیم. هر باشگاهی مجمعی دارد. سپاهان برای فولاد مبارکه است و مس برای شرکت ملی مس. استقلال و پرسپولیس هم به جایی دیگر وابسته هستند.ما دخل و تصرفی در انتصابات نداریم. هیچ تعلق رنگی هم نداریم و رنگ مورد علاقه و عشق ما تیم ملی است اما هر کدام از باشگاه‌ها در آسیا افتخارآفرینی کنند، افتخار ما و به نام ایران هستند. همین پرسپولیس دو بار به فینال آسیا رفته و همه به آن افتخار کرده و از همه تیم‌های ایرانی در آسیا حمایت می‌کنیم.

,

 

,

عزیزی خادم در مورد اینکه آیا نمی‌شد بحث پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر و حذف استقلال و پرسپولیس را بهتر مدیریت کرد، توضیح داد: اصلا اینطور نیست. فدراسیون ارکان قضایی دارد. باور کنید حتی من با برخی از ارکان قضایی جلسه هم نگذاشتم. فدراسیون چارچوب و کمیته های مستقلی دارد که برنامه ریزی می‌کنند. رای کمیته اخلاق و انضباطی به کمیته استیناف می‌رود. این اجازه را به خودمان نمی‌دهیم ورود کنیم زیرا دخالت می‌شود. اگر بخواهیم دخالت کنیم خلاف عدالت و عهدی است که با مردم بستیم. این کار را نمی‌کنیم.  خیلی از آرا در کمیته انضباطی صادر و در کمیته استیناف و تجدیدنظر رد شده است.

,

 

,

رییس فدراسیون فوتبال  ادامه داد: سعی داریم خودمان را بیرون نگه داریم و ورود نکنیم. نه در صلاحیت ما است و اجازه ورود به خودمان را نمی‌دهیم. ارکان قضایی مستقل رأی می‌دهند و امیدوارم زودتر آرای خود را ابلاغ کنند. امیدوارم مشکل باشگاه بزرگ پرسپولیس که سرمایه اجتماعی دارد سر و سامان بگیرد و هوادارانش هم از این بلاتکلیفی در بیایند.

,

 

,

وی در خصوص بدهی های خارجی فدراسیون فوتبال و اینکه این مجموعه نمی‌تواند طلب خود را از فیفا بگیرد، توضیح داد: ما برای صعود تیم ملی شاد بودیم اما برخی مسائل را مطرح می‌کنید. بحث بدهی ها تلخی‌ها و مرارت های خاص خودش را دارد. در ۴-۳ روز گذشته همانگونه که سخنگوی فدراسیون گفت یکی از مربیان دوره کی‌روش شکایت ۳۰ هزار دلاری کرده است. قبلش طلب گاسپار را دادیم. ۱۷ هزار دلار هم هفته قبل دادیم. ۴۰ هزار دلار هم ظرف ۴-۳ ماه گذشته آمده، بخش مالیاتی هم وجود دارد. زمان صدور رای ویلموتس هم تا ۱۳ اسفند تمدید شد اما حکم گریزناپذیری است و سرانجام رای صادر می‌شود البته امیدوارم کمترین تبعات را داشته باشد. تیم حقوقی ما به شدت کار می‌‌کند و امیدواریم رأی شکسته شود.

,

 

,

عزیزی خادم عنوان کرد: مسئله بعدی بحث مالیات است. برای هر بازی بالای ۴-۳ میلیارد هزینه رفت و برگشت بازیکنان تیم ملی می‌شود زیرا از کشورهای مختلف دنیا در اردو جمع می‌شوند. بخشی از هزینه ها این مسایل است. امکانات و منابعی را تدارک دیده بودیم اما ذی‌حساب مان گفت مالیات بخشی از پول را برداشته است. همین الان برای کی‌روش مالیاتی می‌دهیم که از گذشته باقی مانده است. حدود  سه میلیارد تومان از قبل مالیات مانده است. با این کارها رو به جلو حرکت کردن سخت است.

,

 

,

ریس فدراسیون فوتبال افزود: هر روز یک پرونده و هزینه وجود دارد. تمام تیم‌های ملی هزینه‌بر است.  بانوان اکنون در بمبئی هستند. فوتسال در آسیای میانه بازی می‌کند. تیم امید باید خودش را آماده کند‌. هر دم از این باغ هم بری می‌رسد. به همین دلیل است  که می‌گوییم از این به بعد سکوت نخواهیم کرد. بدون تحقیق می‌گویند ۳۰ هزار دلار فلان جا خرج کردید. بله اسپانسر خودم را بردم. اسپانسری که دو میلیون دلار برای هواپیما امکانات داده است. از وی خواهش کردم کنار تیم باشد. هتلش را در کیش در اختیار تیم ملی قرار داد. چرا کاری می‌کنید همه مردم از تیم ملی فراری شوند؟ برای رفت و برگشت بانوان به مسابقات مقدماتی جام ملت ها چهار پرواز داشتیم. هواپیمایی وارش  تیم را برده و خالی برگشته است. الان رفت و برگشت تیم ملی بانوان به هند هزینه است، بعد کاری می‌کنند کسی دیگر نزدیک تیم ملی نیاید. 

,

 

,

وی افزود: بدون اینکه تحقیق کنند و بپرسند چنین کاری می‌کنند. آموزه‌های دینی ، شرعی و اخلاقی  داریم. برخی ندیده به دنبال تخریب فوتبال ملی هستند. فوتبالی که برای مردم و ایران عزیز است. باید این نکته را بگویم. باید از رسانه ملی تشکر کنم اما توقع داریم  اگر حمایت نمی‌کنند، انصاف داشته باشند.

,

 

,

عزیزی خادم درمورد اینکه آیا بحث تصویب نشدن ماده یک اساسنامه  فدراسیون فوتبال در مجلس، این مجموعه را با خطری تهدید می‌کند، گفت: رفیعی و دوستانش کار را جلو می‌برند. باید از همکاری‌های نمایندگان مجلس هم تشکر کنم،  زمان ما رو به اتمام است اما برخی ابهامات ریز مانده که امیدوارم با صعود تاریخی تیم ملی به جام جهانی، آنها هم برطرف شود.امیدوارم با رأی دیوان عدالت اداری این مشکل حل شود، اما باید کار را پیش ببریم. همچنین باید از قالیباف، ریاست مجلس بابت پیام تبریک تشکر کنم.با دستور ویژه وی کار در جریان است و دستور دادند همکاری صورت بگیرد. قاضی‌زاده هاشمی هم در حال همکاری است و کمک می‌دهد. تیم حقوقی ما هم در تلاش است و امیدوارم این ابهامات کوچک ریز حل و فصل شود.

,

 

,

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دلیل لغو سفر جیانی، اینفانتینو، رییس فیفا به ایران برای دیدار با عراق، توضیح داد: بابت اُمیکرون بود، اما هنوز سفرش را لغو نکرده است. در حال رد و بدل کردن ایمیل هایی هستیم و هماهنگی‌ اولیه ما هم نسبت به سفر اینفانتینو برای دیدار با امارات بود.

,

 

,

وی درمورد ارتباطش با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: می‌خواهیم روابط را بهبود بخشیده و آن را بهتر کنیم. باید طبق دیپلماسی روابط  را جلو ببریم. همه باید برای بیشتر شدن عقلانیت و اثربخشی کمک کنیم و افراد اضافی و بی خاصیتی که می‌خواهند به فوتبال آسیا بزنند از اطراف فوتبال دور و تهی کنیم. باید از برند مجید، تولید کننده البسه جدید تیم ملی تشکر کنم که با افتخار به تیم ملی لباس داد. هر کسی که با قلبش در مسیر و راه باز شده قرار نگیرد، اتوماتیک کنار می‌رود. همه باید برای ایران با عشق و علاقه کار کنیم. در غیر این صورت نمی‌شود کار کرد. شعار فدراسیون تعامل و همکاری است و این موضوع قوی‌تر از قبل شده است.

,

 

,

عزیزی خادم درباره پرداخت پاداش بازیکنان خاطرنشان کرد: این موضوع انجام شد. دیروز باید شماره حساب گرفتیم و فردا پاداش ۶-۵ دیدار قبلی برای بازیکنان واریز می‌شود. البته بچه‌ها برای پاداش بازی نمی‌کنند و با عشق‌شان به تیم ملی می‌آیند ام حداقل کاری است که باید برای آنها انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه