اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد؛

ضرورت تبیین ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ایران/ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل یک تاریخ مجاهدت است

ضرورت تبیین ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ایران/ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل یک تاریخ مجاهدت است
پرویز اوسطی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل یک تاریخ مجاهدت است که همه عدالت‌طلبان و افرادی که دنبال شکل‌گیری حکومت ناب اسلامی بعد از پیامبر اکرم(ص) در این سرزمین ولایی بودند، شاهد تحقق آن به دست بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل در بهمن ۵۷ بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز اوسطی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل یک تاریخ مجاهدت است که همه عدالت طلبان و افرادی که دنبال شکل گیری حکومت ناب اسلامی بعد از پیامبر اکرم(ص) در این سرزمین ولایی بودند، شاهد تحقق آن به دست بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل در بهمن ۵۷ بودند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تحقق عدالت اجتماعی و اصول و مبانی اسلام در این سرزمین همواره مورد امعان نظر و توجه مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و مجموع قوانین و مقررات و قانون اساسی ما نیز متضمن و دنبال کننده این مهم است که جامعه ای اسلامی به معنای واقعی آن داشته باشیم.

اوسطی تصریح کرد: حکومت ما که اسلامی است، دولت و همه ارکان نظام هم باید اسلامی باشند همچنین باید تحقق عدالت اجتماعی به معنای واقعی در این کشور رقم بخورد که البته همواره دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولین دلسوز نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه۲۲ بهمن همواره در خاطرات ملت ما زنده است، عنوان کرد: ما باید به طور مداوم انقلابی را که در ۲۲ بهمن ۵۷ رقم خورد، دنبال کنیم.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید به تبیین ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این برهه زمانی خاص بپردازیم و  زحماتی که به رهبری امام راحل کشیده شد را بیان کنیم تا اینکه دو رکن جمهوریت و رهبریت که جز ارکان اصلی نظام اسلامی هستند، توانستند در کنار هم  چنین پیروزی بزرگ و تاریخی را رقم بزنند و آن استقلال، عزت و آزادگی که مردم ما انتظار داشتند پس از دوران طاغوت به نتیجه برسد، در بهمن ۵۷ به تحقق رسید.

اوسطی گفت: مدیران در سالهای اول انقلاب،  به معنای واقعی جهادی بودند و تفکرات جهادی داشتند، اهل میدان عمل بودند و شب و روز را از هم نمی شناختند و به سرعت کارها را دنبال می کردند که الگوی بسیار خوبی برای مدیران امروزی ما در شرایط فعلی کشور هستند زیرا امروزه مردم با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مواجه هستند.

وی افزود: تفکر و جنبه اعتقادی مدیران در اوایل انقلاب در کنار ابعاد عملی و اجرایی باعث شد در شرایط پیروزی انقلاب و مظلومیت ها و محرومیت های مردم در آن زمان و با وجود تحمیل جنگ هشت ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آن شرایط سخت را سپری کنیم و به پیشرفت‌های بزرگی در حوزه دفاع مقدس، سازندگی و عرصه های مختلف دست یابیم.

اوسطی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و رویکرد عملی و فکری مدیرانی هستیم که بتوانند مانند الگوهای   اوایل انقلاب رفتار کنند تا بتوانیم مشکلات جامعه را در بازه زمانی مناسب حل و فصل کنیم و اعتماد مردمی را به عنوان سرمایه اصلی حفظ و ارتقا بخشیم‌.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه