اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در لرستان برپا می‌شود

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در لرستان برپا می‌شود
سپهوند گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی دهه فجر در لرستان برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: به مناسبت دهه فجر ۲۱ عنوان برنامه توسط بسیج جامعه زنان برگزار می شود که این برنامه ها در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برگزاری جشن انقلاب، نشست نقش بانوان در پیروزی انقلاب، یادواره شهدا، برگزاری مسابقه ورزشی و فرهنگی با موضوع انقلاب و مکتب شهید سلیمانی، دیدار با خانواده شهدا، اعزام اردوی راهیان نور و بازخوانی دستاوردهای انقلاب بخشی از برنامه دهه فجر می باشد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: همچنین برپایی نمایشگاه و دستاوردها، اردوی جهادی، روایتگری بانوان، پویش من انقلابی ام، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، گردهمایی انقلابیون و برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک بخشی دیگر از برنامه های اجرایی در ایام الله دهه فجر است.

,

سپهوند با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش برجسته ای داشتند به طوری که تا قبل از انقلاب، حضور بانوان در صحنه ها و عرصه های مختلف اجتماعی، علمی و ورزشی معنایی نداشت اما پس از پیروزی انقلاب، بانوان در عرصه های مختلف توانسته اند با پشتکار و تلاش بر قله موفقیت بایستند.

,

وی بیان کرد: زنان در قیام ها و اعتراضات خیابانی حضور داشتند و خشم و انزجار خود را علیه حکومت پهلوی نشان دادند و با پیروزی انقلاب شرایط برای حضور بانوان به گونه ای فراهم شد که علاوه بر نقش مادری و همسری بتوانند در عرصه های علمی و اجتماعی بسیار موفق عمل نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه