اخبار داغ

دبیر دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی:

داوری آثار راه یافته به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی آغاز شد

داوری آثار راه یافته به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی آغاز شد
پوریا زارعی استاد با اشاره به اینکه داوری نهایی آثار راه یافته به جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی از روز گذشته،جمعه هشتم بهمن ماه آغاز شد، گفت: اعضای هیئت داوران این جشنواره را استادان «یلدا شعبانی»، «جواد عظیمی»، «وحید عرفانیان»، «صادق شریعتی» و «پوریا زارعی استاد» معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پوریا زارعی استاد، دبیر دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک از آغاز داوری نهایی آثار راه یافته به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی خبر داد و گفت: دو مرحله داوری آثار از هشتم تا دهم بهمن ماه انجام می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

دبیر دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی، اعضای هیئت داوران این جشنواره را استادان «یلدا شعبانی»، «جواد عظیمی»، «وحید عرفانیان»، «صادق شریعتی» و «پوریا زارعی استاد» معرفی کرد.

,

وی با بیان اینکه در مجموع 308 اثر در سه بخش «نوشت افزار»، «هدایای فرهنگی» و «عروسک» به دبیرخانه این جشنواره رسید، افزود: از این تعداد  در بخش «نوشت افزار» 45 اثر، «هدایای فرهنگی» 224 اثر و «عروسک» 39 اثر داوری می‌شود.
 
زارعی استاد با بیان اینکه داوری آثار تا دهم بهمن ماه ادامه دارد، بیان کرد: پس از داوری نهایی آثار، در هر بخش سه اثر برتر معرفی و از صاحبان آن تجلیل می شود.

,
,
,

وی خاطرنشان کرد: برای تمامی برگزیدگان در بخش های مختلف جشنواره، مجوز مشاغل خانگی مرتبط با محصول و یا خدمات ارائه شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی صادر می شود.

,

گفتنی است؛ دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی با هدف شناخت عمیق‌تر بوم فرهنگ و ظرفیت های موجود در آن، کاربردی کردن بوم فرهنگ برای انسان امروزی، رونق کسب و کارهای فرهنگی با اتکا به ظرفیت های بومی و کمک به شناسایی بازارهای پنهان در حیطه محصولات و خدمات فرهنگی‌بومی اجرایی شده است.

,

لازم به ذکر است؛ اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان در تاریخ چهاردهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود که جوایز برگزیدگان اول هر بخش بیست و پنج میلیون ریال، برگزیدگان دوم هر بخش بیست میلیون ریال و برگزیدگان سوم هر بخش پانزده میلیون ریال است و در هر بخش از دو اثر هم تقدیر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه