اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

ساماندهی معدن آلبلاغ با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تشکیل تعاونی مردمی

ساماندهی معدن آلبلاغ با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تشکیل تعاونی مردمی
حسین نژاد گفت: برای ساماندهی وضع موجود معدن آلبلاغ در شهرستان اسفراین می توان آن را با تعاونی مردمی همچنین حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری قوی اداره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصراترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهاد بنده بر این است که به منظور ساماندهی وضع موجود معدن آلبلاغ اسفراین، بخشی از عملیات معدنی آن را با تشکیل شرکت تعاونی مردمی، اداره و بخشی دیگر را با توان شرکت های سرمایه گذاری قوی مدیریت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

حسین نژاد همچنین تصریح کرد: درصورتیکه عملیات استخراج مواد معدنی و فرآوری آن در این محل انجام شود، این اقدام به بهبود وضعیت اشتغال و درآمدزایی این شهرستان بسیار کمک خواهد کرد.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود بر لزوم شناسایی ظرفیت ها و برنامه ریزی برای وضع موجود صنایع استان نیز تاکید کرد و گفت: در مرحله نخست باید کمبودها و نیازهای صنایع استان شناسایی شوند تا بتوان برای پشتیبانی از آنها برنامه ریزی کرد.

,

استاندار خراسان شمالی افزود: در مرحله دیگر می بایست توسعه آنان همچنین ایجاد صنایع جدید را در دستور کار قرار داد.

,

حسین نژاد عنوان کرد: با شناسایی وضع موجود واحدهای صنعتی و دریافت گزارش های کارشناسان و مدیران این واحدها می توان تدوین برنامه های راهبردی برای تقویت و توسعه آنها را در دستور کار قرار داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه