اخبار داغ

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان:

فعالان صنایع‌دستی تسهیلات دریافت می‌کنند/ حذف شرایط سرپرست خانوار بودن برای بانوان

فعالان صنایع‌دستی تسهیلات دریافت می‌کنند/ حذف شرایط سرپرست خانوار بودن برای بانوان
غلامعلی صمصامی گفت: صندوق کارآفرینی امید به فعالان صنایع دستی در سراسر سیستان و بلوچستان برای توسعه کسب و کار، تسهیلات ویژه پرداخت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی صمصامی، مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: بر اساس جدیدترین تفاهم نامه، صندوق کارآفرینی امید به فعالان حوزه تخصصی صنایع دستی نیز تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف حمایت از توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در حوزه صنایع دستی با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضا رسیده است.

صمصامی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، تسهیلات تلفیقی به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و تعاونی‌ها پرداخت می شود تا زمینه توسعه کسب و کارهای این رسته فراهم شود.

وی اظهار کرد: گروه هدف این تفاهم نامه، تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان صنایع دستی هستند که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی می‌شوند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با بیان این که متقاضیان استفاده از تسهیلات باید درخواست خود را در سامانه my.mcth.ir ثبت کنند، خاطرنشان کرد: نرخ سود این تسهیلات تا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، ۱۰ درصد خواهد بود و بازپرداخت این تسهیلات با یک سال تنفس همراه است.

وی یکی از ویژگی‌های این طرح را حذف شرایط سرپرست خانوار بودن برای بانوان اعلام و اضافه کرد: تسهیلات ارائه شده در قسمت سرمایه در گردش هم تا سقف ۵ میلیارد ریال خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه