اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیینی دستاوردهای انقلاب است

ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیینی دستاوردهای انقلاب است
شرفی گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیینی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد شرفی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در ایام الله دهه فجر، اظهارداشت: نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خصوصا در دهه ۴۰ و ۵۰ بسیار پررنگ است به طوری که مبارزات تشکیلاتی ضد رژیم پهلوی از سال ۴۲ با محوریت طلاب جوان و دانشجویان شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: جوانان به صورت تشکیلاتی در دو سال منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به گونه ای برنامه ریزی کردند که با پخش اعلامیه و سخنرانی در راستای پیروزی انقلاب نقش خود را ایفا نمودند، همچنین در ۱۳ آبان سال ۵۷ ب و در ۱۷ شهریور مشخص است که شاکله پیروزی انقلاب، جوانان بودند که برای پیروزی این انقلاب تا پای جان ایستادند.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان، در واقع یک فضایی ایجاد شد که دانشجویان و انقلابیون با افرادی که تفکر لیبرالی داشتند وارد نبرد شدند.

,

شرفی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جوانان در عرصه های مختلف مانند جنگ تحمیلی، خنثی کردن توطئه های دشمن و محرومیت زدایی به خوبی نقش خود را ایفا کردند و این مسیر همچنان ادامه دارد.

,

وی با اشاره به جهاد تبیین در ایام دهه فجر گفت: وقتی وقایع مهم دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران بازگو شود، نسل جوان با رشادت و نقش آفرینی موثر و خیره کننده جوانان آشنا می شوند و این ایام بهترین فرصت برای تبیین و بیان دستاوردهایی است که ۴۳ سال است در راستای توسعه و آبادانی و پیشرفت صورت می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه