اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان:

بستری بیماران کرونایی در لرستان ۵۰درصد افزایش یافت

بستری بیماران کرونایی در لرستان ۵۰درصد افزایش یافت
کوشکی با بیان اینکه وضعیت الیگودرز در بحث بیماری کرونا نارنجی است، گفت: بستری بیماران کرونایی در لرستان ۵۰ درصد افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به شیوع کرونا و موج ششم این بیماری، اظهارداشت: در هفته پایانی دی ماه به طور میانگین ۳۵۳ نفر در استان به کرونا مبتلا شده که در هفته اول بهمن ۷۵۴ ابتلا به کرونا ثبت شده که نشان دهنده افزایش صد درصدی کرونا نسبت به دی ماه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی بستری بیماران کرونایی، افزود: همچنین در هفته پایانی دی ماه طی یک هفته، ۵۵۴ مورد بستری در بیمارستانها ثبت شد که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری طی یک هفته اخیر ۷۵۶ مورد در بیمارستان بستری شدند.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در دی ماه، آمار فوتی ها صفر و یک مورد بود اما طی هفته گذشته آمار فوتی ها به دو مورد در روز افزایش یافته به طوری که در هفته اول بهمن سه نفر در استان بر اثر کرونا فوت کردند.

,

کوشکی گفت: ضروری است که رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله و واکسن کرونا حتما مورد توجه باشد تا زنجیره بیماری قطع گردد.

,

وی بیان کرد: هم اکنون خرم آباد در وضعیت نارنجی و سه شهر دیگر از جمله بروجرد، الیگودرز و دلفان در وضعیت زرد قرار دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه