اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب:

سامانه گرمسیری سرپل ذهاب ۲۰ هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی را به آبی تبدیل کرده است

سامانه گرمسیری سرپل ذهاب ۲۰ هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی را به آبی تبدیل کرده است
نورالدین فرزادی‌پور گفت: سامانه گرمسیری با ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از بزرگترین طرحهای ملی کشور در سرپل ذهاب است که ۲۰ هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی را به آبی تبدیل کرده و خدمت بزرگی به بخش کشاورزی و معیشت پایدار مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل مبارزات فرهیختگان، اندیشمندان و سایر طبقات اجتماعی است که در زندانهای رژیم ستمشاهی سختی‌ها و شکنجه های بسیاری را متحمل شدند تا انقلاب اسلامی که از مطالبات مردم بود، تحقق یابد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی پس از تحقق انقلاب با توجه به نوع ایدئولوژی خود مورد کینه استکبار جهانی قرار گرفته که در ۴۲ سال گذشته مردم ما را مورد هجمه قرار دادند ولی ملت نجیب و بصیر ایران اسلامی در برابر آنها ایستادگی کرده اند.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند و هدایت‌های رهبری و پشتیبانی مردم در برابر استکبار مقاومت کرد و با اقتدار همچنان به راه خود با قدرت ادامه می دهد.

فرزادی پور با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در برابر انقلاب اسلامی اذعان داشت: توطئه ای که در سالهای اخیر توسط استکبار جهانی دنبال شده با هدف دلسرد کردن مردم و بدبین کردن آنها نسبت به انقلاب اسلامی و خدمات نظام است.

وی ادامه داد: خدمات نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست و کسانی که سن آنها به دوران پهلوی می رسد می دانند که مردم در همین شهرستان از حداقل ترین امکانات محروم بودند.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفتهای کشور در زمینه ها و بخشهای مختلف علمی و صنعتی نسبت به بسیاری از کشورهای همسایه بسیار بیشتر و بهتر است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب اذعان کرد: امروز وضعیت اقتصادی و معیشتی مورد گلایه مردم است که این موضوع هم مربوط به رفتار خصمانه استکبار و به علت تحریم‌های ظالمانه ایست که توسط دشمنان بر مردم سالهاست که تحمیل شده است.

وی در ادامه به سطح تحصیلات مردم اشاره کرد و گفت: سطح تحصیلات مردم نسبت به دوران پهلوی اصلا قابل قیاس نیست و افراد دارای مدارج بالای علمی و با تحصیلات آکادمیک حتی در این شهرستان بسیار بیشتر از گذشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: اگر دشمنی‌ها و عداوت و کینه توزی دشمن با انقلاب اسلامی وجود نداشت قطعا شرایط بسیار بهتر و وضعیت توسعه و پیشرفت سریع تر حاصل می شد اما با وجود تمام دشمنی ها و تحریم‌های ظالمانه وضعیت کشور از بسیاری از کشورهای منطقه مطلوب تر است.

وی افزود: کشور برای تداوم مسیر توسعه و پیشرفت و مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار نیازمند حضور ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در میدان است تا اهداف بلند و والای انقلاب حاصل شود.

فرزادی پور در ادامه به خدمات و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: سامانه گرمسیری با ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از بزرگترین طرحهای ملی کشور در این منطقه است که ۲۰ هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی را به آبی تبدیل کرده و خدمت بزرگی به بخش کشاورزی و معیشت پایدار مردم است.

وی افزود: اجرای طرحهای گازرسانی، بهداشتی، ساخت و بازسازی منازل مسکونی تخریب شده در زلزله و طرحهای کانالسازی، زهکشی اراضی کشاورزی، طرحهای آبرسانی روستایی و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی از دیگر خدمات نظام در شهرستان است.

فرماندار شهرستان با اشاره به طرحهای ملی در دست اقدام در شهرستان اذعان کرد: طرح بزرگ و ملی سد هواسان با اعتبار اولیه ۷۵۰ میلیارد تومان و طرح پست برق ۴۰۰ کیلوولت که برق شهرستان را به شبکه سراسری کشور وصل می کند از دیگر خدمات نظام است.

وی در پایان افزود: مسئولین تمام توان خود را بکار خواهند گرفت تا مطالبات مردم را محقق کنند و شرمنده رهبری و مردم خصوصا خانواده معظم شهدا نباشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه