اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان هشدار داد؛

بازار عید نوروز زیر ذره بین تعزیرات حکومتی/ متخلفان در حوزه معیشت مردم با برخورد جدی روبه‌رو می‌شوند

بازار عید نوروز زیر ذره بین تعزیرات حکومتی/ متخلفان در حوزه معیشت مردم با برخورد جدی روبه‌رو می‌شوند
عباس‌زاده محمودی گفت: این سازمان سودجویانی را که در کمین بازار عید نوروز هستند شناسایی کرده و با آنان بدون هیچگونه اغماض و توصیه ای برخورد قانونی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی عباس‌زاده محمودی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص بازار عید نوروز بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فعال تر شدن بازار عید نوروز، تعزیرات حکومتی بیشتر از قبل در رصد و پایش بازار انجام وظیفه خواهد کرد که در همین راستا گشت های مشترک با کیفیت و به دفعات بیشتر تشکیل می شود.

وی ضمن هشدار به متخلفان و سودجویان، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی سودجویانی را که در کمین بازار عید نوروز هستند شناسایی کرده و با آنان بدون هیچگونه اغماض و توصیه ای برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال ارگان های اجرایی و نظارتی باید با همدلی و همکاری، بیش از گذشته به فکر معیشت و رفاه مردم بوده و در برخورد با متخلفین سودجو هیچ فرصتی را از دست ندهند.

حل معیشت مردم از اولویت های اداره کل تعزیرات حکومتی است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, حل معیشت مردم از اولویت های اداره کل تعزیرات حکومتی است, حل معیشت مردم از اولویت های اداره کل تعزیرات حکومتی است,

این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون تعداد پرونده های وارده به شعب تعزیرات حکومتی استان با موضوعات کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز به ۱۴ هزار و ۸۶۰ فقره پرونده می رسد که از این تعداد ۱۴ هزارو ۷۰۲ فقره پرونده در شعب بدوی رسیدگی و مختومه شده است.

وی با اشاره به عملکرد اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان، گفت: همچنین در این مدت ۹ هزار و ۸۵۰ فقره پرونده به اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که از این تعداد ۹ هزار و ۶۷۹ فقره پرونده اجرا و مختومه شده و در همین راستا میزان جرایم وصولی اجرای احکام به ۶۸۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال می رسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: در شرایط کنونی معیشت مردم و مطالبات به حق آنان از اولویت های اصلی این اداره کل است.

عباس‌زاده‌محمودی از مردم استان درخواست کرد به محض رویت هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا عدم رعایت موازین و مقررات بهداشتی با سامانه ۱۳۵ تماس گرفته و مطمئن باشند در کمترین زمان به شکایات آنان رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه