اخبار داغ

دکترای علوم سیاسی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه ها باید تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه ها باید تبیین شود
دکترای علوم سیاسی گفت: انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد به همین دلیل باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  "نصرت الله حیدری"، دکترای علوم سیاسی و از تحلیلگران بین الملل استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گقت: انقلاب اسلامی به نوعی اعتراض به وابستگی غرب بود یعنی چیزی که در دوران پهلوی قابل مشاهده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: انقلاب اسلامی جزء بزرگترین انقلاب ها در طول تاریخ است که شروعی شد تا هیمنه پوشالی غرب را به هم بریزد.

,

حیدری در ادامه گفت: ایجاد گسست ، تزلزل در اراده مردم، بدبینی مردم نسبت به مسئولان، ناکارآمد کردن نظام  از اهداف دشمن است که رسانه ها با استفاده از ابزارهای مختلف از ایجاد گسست دربین مردم جلوگیری کرده و جریان انقلابی از انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن دفاع می کند.

,

حیدری در ادامه گفت: امروز عمق استراتژک انقلاب اسلامی افزایش یافته و رسانه یک جایگاه رفیعی در حکومت ها داردبنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود مثلا اینکه قبل از انقلاب در ایلام دانشگاه نداشتیم، روستاها برق نداشتند ولی امروز همه مناطق دارای دانشگاه بوده  وروستا ها هم برق واینترنت دارند یا در خصوص مسئله زنان که قبل از انقلاب جایگاهی نداشتند ولی امروز حضور زنان در همه سطوح دیده می شود.

,

مدرس دانشگاه بیان داشت: آمریکا وغرب می دانند که تحریم ها فایده ندارد زیرا هرچه تحریم کردند فایده ای نداشته و حتی جرات پاسخگویی را هم ندارند.

,

وی بااشاره به حضور مردم صحنه های مختلف برای دفاع از انقلاب اسلامی گفت: مردم نسبت به کارآمدی و وارزش ها حساس هستند وهرجا حس کردند که انقلاب در خطر است و رهبری تکلیف کرده به میدان آمده اند لذا رسانه ها باید مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی امیدوار بکنند.

,

حیدری یادآور شد: امروز با شبکه پیچیده ای روبه رو هستیم که به دنبال تحریف هستند و به دنبال این هستند که عامل مشکلات را جمهوری اسلامی معرفی کنند ودشمن در ابعاد مختلف به دنبال ضربه زدن و جابه جایی ارزش هاست که رسانه ها در این خصوص باید هوشیار باشند

,

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: رسانه ها باید نظارت همگانی را تقویت کنند به طوری که ضمن حفظ شان مردم مانع از منکرات در جامعه شوند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه