اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

امروز ایران به قطب قدرت بین‌المللی دنیا تبدیل شده است

امروز ایران به قطب قدرت بین‌المللی دنیا تبدیل شده است
ناصری موحد گفت: ارتباط و تعامل روسیه و چین با جمهوری اسلامی بدان خاطر است که امروز ایران در عرصه بین المللی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در مراسم تجلیل از بانوان و برگزیدگان بسیجی اظهار کرد: ایران امروز قطب قدرت بین المللی است و ارتباط چین و روسیه بخاطر قرار گرفتن در عرصه بین المللی است و رویکرد ازدیاد فرزند در جامعه اسلامی کمک شایانی به این قدرت بین المللی خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: آنچه که دغدغه امروز شده موضوع تربیت فرزندان و کادرسازی برای انقلاب و تمدن بزرگ اسلامی است که در کنار ازدیاد فرزند این دغدغه بسیار مهم است که بتوانیم نیرو برای تمدن بزرگ اسلامی تربیت کنیم تا در گام دوم سرباز خوبی برای ولایت باشیم

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه اولویت اول امروز را فعالیت در عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار های متعدد خود با نخبگان، مسوولان و آحاد مختلف مردم بر جهاد تبیین تاکید کردند و امروز این مسئله باید بعنوان یک اولویت در نشست ها، سخنرانی های و گردهمایی ها مد نظر قرار بگیرد.

,

وی افزود: جهاد تبیین عرصه های مختلفی دارد و هرکس در حوزه تخصصی خود می تواند درون جامعه به این اصل مهم جامه عمل بپوشاند اما آنچه که امروز بسیار حایز اهمیت است جهاد تبیین در عرصه جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای است که دشمن قصد دارد تا از این طریق افکار عمومی جامعه را نیز مدیریت کند.

,

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مهمترین جهاد تبیین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ضروری است این مهم در جامعه بیشتر به آن پرداخته و تبیین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه