اخبار داغ

زمینه همکاری مشترک با کشورهای توسعه یافته در ورزش را ایجاد می‌کنیم؛

سجادی: کاروان‌هایی کیفی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی خواهیم داشت/ ورزش بانوان به نگاه ویژه‌ای نیاز دارد

سجادی: کاروان‌هایی کیفی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی خواهیم داشت/ ورزش بانوان به نگاه ویژه‌ای نیاز دارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: معاونت امور بانوان و اعضای ستاد باید نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی که با حضور چانگ هوا، سفیر جمهوری چین برگزار شد؛ اظهار داشت: ورزش فرصت‌های خوبی را برای تعامل میان کشورها ایجاد می‌کند و تلاش خواهیم داشت تا با کشورهای توسعه یافته در ورزش از جمله کشور چین، زمینه همکاری‌‎های مشترک را ایجاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: جلسات برگزار شده دستاوردهای بسیار خوبی در پی داشت که قطعا در کوتاه‌ترین زمان، کارهای بزرگی را در دو حوزه ورزش و جوانان با همکاری‌های مشترک، اجرایی خواهیم کرد. ضمناً برای حضوری موفق در المپیک زمستانی چین و بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو باید بررسی‌ها دقیق و کارشناسانه باشد. این نتایج می‌تواند فرصت خوبی برای ارزیابی‌ها باشد؛ تاکید می‌کنم تمام ابعاد ورزش باید مورد توجه و با دقت نظر رصد شود.

,

وزیر ورزش و جوانان عنوان داشت: در نظر داریم تیم‌ها و ورزشکارانی را به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعزام کنیم که شانس کسب مدال یا ارتقا رنکینگ را داشته باشند. در تعدادی از رشته‌های ورزشی، بانوان ما شانس کسب مدال دارند و در برخی از رشته‌ها نیز در مسیر موفقیت و ارتقا هستند که این نکات باید در اعزام‌های برون‌مرزی مورد توجه قرار گیرد.

,

سجادی در خاتمه گفت: باور داریم که بانوان کشورمان می‌‎توانند نقش مهمی در کسب مدال و افتخار برای ایران عزیز داشته باشند؛ بنابراین معاونت امور بانوان و اعضای ستاد باید نگاه ویژه‌ای به این بخش از ورزش داشته باشند.

,

هم‌چنین در این نشست سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک نقطه نظرات خود را پیرامون المپیک و پارالمپیک زمستانی و بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگ‌ژو ارائه داشتند. علی رغبتی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت برتیم‌های ملی کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲، گزارشی درباره رشته‌هایی که شانس اعزام دارند را ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه