اخبار داغ

با رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص بورس؛

بازار سهام سبز ماند/ خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد

بازار سهام سبز ماند/ خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد
بازار سهام هفته دوم بهمن ماه را سبز پوش آغاز کرد و شاخص کل بورس در پایان معاملات با ۲۹ هزار و ۵۹۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سهام امروز شنبه و درنخستین روز هفته دوم بهمن ماه با گرایش مثبت اما کم حجم معاملات خود را آغاز کرد و سبز پوش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازار در حالی روند صعودی خود را حفظ کرد که نسبت به روز چهارشنبه گذشته تعداد نمادهای سبز در نقشه بازار افزایش محسوسی داشت؛ همچنین امروز بعد از گذشته ۲۵ روز خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد.  در روز جاری از ۳۲۶ نماد معامله شده در بورس قیمت پایانی ۲۹۹ سهم مثبت و در ۱۸ سهم در منفی شد. در فرابورس هم از ۱۴۳ نماد معامله شده قیمت ۱۲۶ سهم مثبت و ۱۴ سهم منفی بود.

,

معامله گران در دو بازار سرمایه (بورس و فرابورس) حدود ۵۴۰ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۸۳۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.

, معامله گران در دو بازار سرمایه (بورس و فرابورس) حدود ۵۴۰ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۸۳۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۷۲۴۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۰۸۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۹ هزار و ۵۹۴ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۶۲ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با ۶۳۷۸ واحد افزایش به ۳۲۵ هزار و ۱۳۴ واحد رسید.

, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۹ هزار و ۵۹۴ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۶۲ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با ۶۳۷۸ واحد افزایش به ۳۲۵ هزار و ۱۳۴ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۲۳ هزار نوبت و ارزش ۳۴۰۷ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و سرمایه ‌گذاری ‌غدیر با بیشترین اثر مثبت بیشترین نقش را در رشد شاخص بورس داشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران با ۳۲۰ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران با ۳۲۰ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۵ میلیارد و ۴۱۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۱۷ هزار معامله و به ارزش ۳۸۴۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، بیمه پاسارگاد، پالایش نفت لاوان، پالایش نفت شیراز، شرکت آهن و فولاد ارفع بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه