اخبار داغ

آیت‌الله علماء:

دعوت به جهاد تبیین از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه‌ گام دوم انقلاب است

دعوت به جهاد تبیین از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه‌ گام دوم انقلاب است
امام جمعه کرمانشاه گفت: دعوت به جهاد تبیین یکی از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه‌ گام دوم انقلاب و رسیدن به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر غیرت دینی و جهاد تبیین یک افق ۱۰۰ ساله را در نظر دارند که باید بر این دو مورد پافشاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب یک نعمت عظیم است که با مقاومت و ایستادگی امام خمینی(ره) شکل گرفت و دهه فجر فرصت خوبی است که قدردان این نعمت باشیم و بخشی از تاریخ انقلاب را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امام(ره) در طول حیات پربرکتش اسلام را زنده می دانست و معتقد بود غیرت دینی ملت ایران این انقلاب را رقم زد لذا نخبگان، مردم و تمام مسئولین باید نسبت به تبیین دین اسلام اهتمام داشته باشند و پای انقلاب بایستند.

آیت الله علما گفت: امام(ره) یک کار بنیادی و ریشه ای انجام داد که هیچ قدرتی یارای ایستادن در مقابل ایشان را نداشتند.

وی اظهار داشت: تبیین و تشریح کلمه به کلمه انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام برای نسل جوان امری ضروری است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: دعوت به جهاد تبیین یکی از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه‌ گام دوم انقلاب و رسیدن به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار داشت: در طول ۴۳ سال انقلاب عرصه های سختی همچون ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه، دوران سخت ترورها و ... را پشت سر گذاشتیم لذا فداکاری‌ها در طول این مدت نیاز به تبیین دارد چرا که در غیر اینصورت رشادت‌ها در زیر خاک دفن خواهند شد.

آیت الله علما ادامه داد: به حمد خدا در طول این مدت دشمنان اسلام نتوانستند از اراده مردم بکاهند و این غیرت دینی و اسلامی نیاز به بازگو کردن و تبیین دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر روایتگری انقلاب و جهاد تبیین است

, راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر روایتگری انقلاب و جهاد تبیین است, راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر روایتگری انقلاب و جهاد تبیین است,

به گزارش مرصادنیوز، عباس سروری امروز شنبه در جلسه دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها آمریکا و گروهک پلید منافقین همواره برای به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی سد راه بوده اند اما به لطف خدا و با درایت الهی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تمام توطئه ها بموقع رصد و خنثی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروزه حجم تبلیغات رسانه‌ای در فضای مجازی علیه مردم و مسئولین کشور عزیزمان حجم بی‌سابقه‌ای است که باید با تدبیر با روشنگری و روایتگری انقلاب، جایگاه اصیل انقلاب را برای دنیا و مردم کشور را به شایستگی بازگو کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دهه فجر هر سال پیام خاصی داشته که امیدوارم امسال این پیام کوبنده تر با ثبات تر و توفنده تر از سالهای قبل در نقاط مختلف دنیا اثرگذار باشد.

سروری در ادامه با اشاره به تشکیل ۲۷ کمیته تخصصی برای اجرای برنامه‌های‌ دهه فجر امسال، گفت: طی دهه فجر امسال هزاران برنامه ها در سراسر شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستاها اجرا خواهند شد.

وی بیان داشت: راهبرد اصلی ما در اجرای برنامه های دهه فجر امسال جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است که به این منظور کمیته اطلاع رسانی نیز تشکیل شده است.

سروری اظهار داشت: روز ۱۲ بهمن زنگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس کرمانشاه با حضور مسئولین نواخته می شود.

وی خاطر نشان کرد: در ۱۲ بهمن راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شورای اداری استان در مزار شهدا با سخنرانی آیت الله علما و استاندار برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در اولین روز از دهه مبارک فجر رژه موتوری نیروهای مسلح از میدان امام(ره) تا میدان شهدا را خواهیم داشت.

وی افزود: روز ۱۴ بهمن میهمانی لاله را در مزار شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) برگزار خواهیم کرد و همچنین در شب ۲۲ بهمن نورافشانی در محوطه شهرداری و پارک کوهستان توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص) توسط قرارگاه غرب ارتش انجام خواهد شد.

سروری خاطر نشان کرد: در روز ۲۲ بهمن نیز راهپیمایی با حضور آحاد مختلف مردم از مسجد بروجردی تا مسجد جامع برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول مسیر راهپیمایی دستگاه‌های اجرایی استان ایستگاه‌های خاص فرهنگی از دستاوردهای انقلاب برپا خواهند کرد.

, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه